Nekromanti Varelser

han göte

Warrior
i väntan på att Bestaliska folk skulle släppas till Eon så skrev jag ihop lite om några egna varelser till min spelgrupps alternativ värld till Eon mundana. jag använde samma system som Eon använt i sina monster moduler. det jag skrivit är inte jätte gemonkollat men undra bara va ni tycker om mitt sett att skriva och om varleserna? bilderna har jag hittt på Elfwood.com så det är inte mina bilder.
Så kom med synpukter så e ni snälla :gremtongue:

Wilmer

Hero
Gillade den första, jävligt tuff bild och bakgrundsstoryn var gammal hederlig orch stämning, så som orcher var innan D&D o company tog det balla ur dem.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Inte så dumt, men tänk på att vara väldigt försiktig med att ta bilder från nätet. Du har egentligen inte rätt att göra det (om inte konstnärens har gett dig sin tillåtelse) så du bryter faktiskt mot lagen.

Det är väl iofs inte särskilt troligt att du åker dit på det, men med en gnutta otur så kan det bli tråkigheter.

- Vulf

Johan K

Gammal & dryg
Kuliga små varelser du skapat här !!
Fastnade direkt för den där Träompen.. Verkar vara en rolig liten varelse ! :gremlaugh:
Hoppas att du får för dig att göra fler sådana här varelser.

peterb

Swordsman
Elfwood (Re: Varelser)

Elfwood är ett jättebra verktyg om du behöver en stämmningshöjande bild till dina spelsessioner men, precis som Vulf skriver, så får du inte publicera bilderna utan tillåtelse från upphovsmannen. Se Elfwoods juridiska info sida för mer information om hur man får använda bilderna från Elfwood.

han göte

Warrior
Re: Elfwood (Re: Varelser)

okej. jag trodde bara det var ifall man tjänade pengar på de, men jag ber om ursäkt ifall någon känner sig bestulen.