Man får bara upp en tom sida på adressen forum.rollspel.nu. Ska det vara så?
/tobias
/tobias
(på en för övrigt vit sida, därav mitt beslut att posta det i den här tråden. Jag kan bara relatera till min omvärld utgående från dess färg)forum.rollspel.nu said:Fatal error: Cannot redeclare class sql in /usr/local/www/www.rollspel.nu/forum/mysql.inc.php on line 24
Dito för mig. Refreshar/reloadar jag den individuella sidan laddas den oftast in som normalt.Startsidan fungerar precis om vanligt för mig, men ett par gånger när jag försökt titta på något av de individuella forumen har jag fått felmeddelandet
Citat forum.rollspel.nu:
Fatal error: Cannot redeclare class sql in /usr/local/www/www.rollspel.nu/forum/mysql.inc.php on line 24
(på en för övrigt vit sida, därav mitt beslut att posta det i den här tråden. Jag kan bara relatera till min omvärld utgående från dess färg)
Samma felmeddelande dök upp ett par gånger på infosidan i går, för övrigt (eller åtminstone ett liknande; jag kan inte garantera att det var line 24 då också).
Tja, om jag loggar ut och sedan skriver "forum.rollspel.nu" så får jag en blank forumstartsida.. Så om man istället kryssar i "Kom ihåg mig vid varje besök." så slipper man det problemet.. Ok, tillfällig lösning men ändå (och folk loggar antagligen in via skolan också)..Nu vet jag inte om det här är relaterat till ditt problem eller inte, men jag postar det i den här tråden i alla fall. Forum-forumet flödar väl inte precis över med nya trådar för tillfället, men i alla fall.
Startsidan fungerar precis om vanligt för mig, men ett par gånger när jag försökt titta på något av de individuella forumen har jag fått felmeddelandet
forum.rollspel.nu said:Fatal error: Cannot redeclare class sql in /usr/local/www/www.rollspel.nu/forum/mysql.inc.php on line 24