God45
#PrayersForBahakan
Jäkla örnar som alltid ska lägga sig i!Thorondor, Lord of Eagles flew down and raked Morgoth's eyes, and carried Fingolfin's body away to be placed on a cliff overlooking Gondolin.
Jäkla örnar som alltid ska lägga sig i!Thorondor, Lord of Eagles flew down and raked Morgoth's eyes, and carried Fingolfin's body away to be placed on a cliff overlooking Gondolin.
Speciellt Slayers Alver? Dom är lite som 3rd Kind aliens för mig, ett slags löfte om godhet utan riktiga bevis. Men jag tycker att de fungerar (tillsammans med dvärgar och annat)som raser att balansera mot människors mål och intressen.Cogitare said:
1: I mitt tycke i Shadowrun.chrull said:Vad har någonsin blivit bättre av att man inkluderade Alver?
Var har Alver gjorts bra?
Vilka Alver har faktiskt förbättrat en kampanjvärld?
Guildwars 2 har sylvari som är nån slags dryader som vuxit fram från träden. De är skitcoola.krank said:Inget jag sett.chrull said:Vad har någonsin blivit bättre av att man inkluderade Alver?
Tja, jag gillar Geminis insekt-alvar, men de kanske inte räknas in...chrull said:Var har Alver gjorts bra?
Ja! De är iofs mer åt dryad-hållet, men det är ju inte fel. Önskar att fler fantasy-spel byggde sina PC-raser (soeciellt dvärgar och alver) på mer än bara Tolkiens variant av mytologi.Recca said:Guildwars 2 har sylvari som är nån slags dryader som vuxit fram från träden. De är skitcoola.