Nekromanti Varför diskutera vad som är bäst??

draenor

Veteran
Varför helt enkelt inte låta folk ha sina egna meningar? Visst, jag tycker mycket om alla rollspel, men bättre om vissa. Är det då en anledning att klanka ned på alla andra?? Nej, jag tror inte så.

~Sir Warranty, Knight of the round table - A Castle Camelot division: www.castlecamelot.com

trollet

Warrior
Re: Instämmer..

håller också med dig alla såna där inlägg är mycket onödiga!
/images/icons/smile.gif

jonix

Warrior
diskussion vs. ??

Jag vet vad du menar draenor... var ändå bara tvungen att påpeka /images/icons/smile.gif tyvärr sker inte så många diskussioner utan mer "informativa" trådar som "DoDX-suger-tack-för-mig".
Jag läser/följer gärna debatter som tar upp olika spel (eller i detta forums fall olika versioner) med för och nackdelar och vad man tycker om oilka spel/versioner. Alltid lär man sig nått. Vad är annars forum till för ifall om man inte "utbyter åsikter"???

Tyvärr så står det (oftast) inte -"Jag tycker att det och det är dåligt för att..." utan -"Det och det suger och du/ni är dumma i huvudet".

Det är väl det du reagerar på, liksom jag.

fressten har inte detta tagits upp tidigare?...

jonix.e@sweden.com
UIN: 104897134

Sårias

Veteran
håller med [NT]

...läser du? varför?

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!

Feuflux

omjonasson.se
Re: diskussion vs. ??

...var ändå bara tvungen att påpeka tyvärr sker inte så många diskussioner utan mer "informativa" trådar som "DoDX-suger-tack-för-mig".

Sådant får man ju inte ut å mycket av. Diskussioner om versions mot version är godkända men när man kommer ner på lågstadienivå i argumentationen (då menar jag uttalanden som "Chronopia suger fett!!!") är det inte så kreativt längre. Nepp, fram för mer konstruktiva debatter!

//[color:red]Feuflux säger:
´Nag ach tlawdiau heb iaith achrofynt mar yochliau!</font color=red>

Totenklage

Veteran
Re: Varför inte?

Öh... tja, då kan vi väl lika gärna diskutera vem som är bäst mellan Trazan eller Barnarne, eller varför inte ta en lång och intet givande debatt om vem av Babar eller Barbapappa som är den coolaste karaktären...
Så låt oss alla fortsätta att jämföra rollspel. Vilket spel ÄR egentligen bäst? Vilken färg ÄR egentligen den bästa på en sexsidig tärning? Vilken sida av knäckebrödet SKA man egentligen bre på?
Exemplen på intetgivande diskussioner kan bli hur lång som helst. Så jag hejar på er alla hjältar som så gärna fortsätter denna debatt om vilket spel som är det bästa. Inte för att jag tror att nån kommer att komma nån vart, eller att nån kommer att övertyga nån annan, utan att det är så sött att se er lägga ner energi i så totalt meningslösa debatter... Dessutom är det roligt att skratta åt andras dumhet...

Ha det så bra

"Was mich nicht umbringt, macht mich stärker!"

<Totenklage>

Totenklage

Veteran
Håller också med [NT]

Hoppas att fler förstår.

"Was mich nicht umbringt, macht mich stärker!"

<Totenklage>