Nekromanti varför? varför? varför? (till Neo)

Man Mountainman

Storsvagåret
Varför släpper NeoGames Geographica Mundana i oktober, för att sedan släppa Atlasboxen, som innehåller sagda bok, 2003? Är det bara snåltarmen som suger, eller finns det faktiskt ett praktiskt ändamål? Kommer Geographica att innehålla den efterlängtade världskartan över planeten Mundana? Kommer de böcker och kartor som utgör skillnaden mellan Atlas och Geographica att släppas separat, så att man kan komplettera sin Atlasbox utan att få en dublett av Geographica, om man nu inte vill vänta till 2003 för att få vantarna på den. Dessa frågor skulle jag vilja ha svar på från officiellt håll. Någon som känner sig manad?

Perenna

Swordsman
Varför släpper NeoGames Geographica Mundana i oktober, för att sedan släppa Atlasboxen, som innehåller sagda bok, 2003? Är det bara snåltarmen som suger, eller finns det faktiskt ett praktiskt ändamål?

Själv är jag bara glad över att ha möjligheten att skaffa modulen redan i oktober, istället för att vara tvungen att vänta till nästa år för att kunna köpa boxen.

Det finns ju ingenting som säger att man måste köpa modulen redan nu.

Man Mountainman

Storsvagåret
Din logik mördar mig

Men faktum är att originalmeddelandet var en smula ironiskt. Och så länge jag inte har svar på mina frågor och alltså inte vet om jag kan köpa geographica nu till hösten utan att förlora en massa pengar, så återstår problemet. men min hysteri har jag ingenting för, det håller jag med dig om.

Re: Din logik mördar mig

Tja, jag vet inget av det du frågar om, men själv lär jag köpa Geografica men inte boxen. Nån annan för köpa den så kan jag låna kartorna.

Favelan

Veteran
De kommer logiskt sett att oxå läppas

Om du ser på atlasboxens innehåll ser du att de andra böckerna har separata försäljnings nummer. Därför borde de rent lågiskt oxå släppas separat!!! När de nu blir klara/images/icons/wink.gif

"Det är ingen skam att tiga när man inte har något viktigt att säga (ryskt ordspråk)"

Helmgast
Därför, därfor, därför

Boxen består av flera böcker. Geographica blir klar snabbast. (Den ska bara korrekturläsas och illustreras, nästan iallafall). De andra böckerna blir klara sen (datum lite okänt...). Då Geographica och grundboken är "grundstommen" i EON är det av allra största vikt att böckerna finns så ofta som möjligt (regelboken borde därför tryckas om...).

// Avatarex, medhjälpare till Geographica