Nekromanti Varför är startsidan vit?

Petri

Veteran
Re: Mer felsökning

Men det här kan ju fortfarande få nya besökare att tänka när dom kommer till en blank sida där det ska finnas ett rollspelsforum "jahapp fan vad sugigt, det fungerar inte, då går jag och super skallen av mig misshandlar en myrsatck och hoppar in i en lyktstolpe och börjar knarka värktabletter och sen dör av ett nitiskt marsvin som precis lärt sig Kung fu"

Vill Wrnu ha det på sitt samvete????? :gremshocked:

(sen vet jag att Gastono inte kan göra nåt åt det men jag var tvungen att skriva det någonstans)

Gastono

Hero

Men det här kan ju fortfarande få nya besökare att tänka när dom kommer till en blank sida där det ska finnas ett rollspelsforum "jahapp fan vad sugigt, det fungerar inte, då går jag och super skallen av mig misshandlar en myrsatck och hoppar in i en lyktstolpe och börjar knarka värktabletter och sen dör av ett nitiskt marsvin som precis lärt sig Kung fu"

Vill Wrnu ha det på sitt samvete?????

(sen vet jag att Gastono inte kan göra nåt åt det men jag var tvungen att skriva det någonstans)
Har du rökt på?!
Nej, jag skämtar bara :gremlaugh:

Well, man kanske borde göra någon: "sorry, du är inte inloggad. Gå till startsidan" screen eller något där :gremlaugh:

(Genom en if-sats i body om någon skulle få för sig att fråga "HUR")

Rickard

Urverk speldesign

"Men det här kan ju fortfarande få nya besökare att tänka när dom kommer till en blank sida där det ska finnas ett rollspelsforum"
Tja, snöboll borde i alla fall vara nöjd över att det är på det viset.. :gremsmile:

/Han som bara ska göra ett till menlöst inlägg innan han lägger sig

Petri

Veteran

Har du rökt på?!
Lustigt att du nämner det.... så visade en klasskamrat upp en vattenpipa idag.

Well, man kanske borde göra någon: "sorry, du är inte inloggad. Gå till startsidan" screen eller något där
Eller varför inte göra så att det fungerar som innan? Don't fix it if it isn't broken.

EchonCique

Hero
Information kring felet

Det är som så att webbservern fick en ny programvara häromveckan. Denna programvara visade sig inte vara helt kompatibel med vissa funktioner i forumets programvara. Det är därför forumet har haft en blank startsida såtillvida man inte har haft en cookie som sparat logininformation.

Tills vidare får man helt enkelt logga in via framsidan (www.rollspel.nu) eller komma ihåg att spara information på sin dator om att man skall vara inloggad även mellan besöken.