Gabri L
Warrior
Det kommer en film till i höst, därför sluter den som den gör...
Skulle jag tro.
Skulle jag tro.
Ser du, problemet är att Matrix är precis nog djup att samhällslärarinnor skall börja göra så där.En teori jag inte kan säga emot men jag tror bara det skulle vara en tillfällighet isf.
Tja, enligt utsago ska ju uppemot 50% av 'Hero's budget ha gått åt till honom. Att det rör sig om såpass stora summor kan man väl ifrågasätta, men jag tvivlar inte en sekund på att han haft mångdubbelt större lön än Cheung, Leung och Zhang (Ziyi, då) ihop, bara det ett tragiskt faktum i sig - de är faen så mycket bättre skådisar, åtminstone.Jet Li är inte med. Han ville ha 13M$. bröderna erbjöd honom 3. De har vet att han inte är värd ett öre mer.
Tja, det är väl ungefär samma sak där som när det gäller varför filmen distribuerades under sin engelska titel – ‘Hero’ med Jet Li beräknades sälja så mycket mera än ‘Hero’ utan Jet Li att det var värt det. Det är kanske också tragiskt, i och för sig.Tja, enligt utsago ska ju uppemot 50% av 'Hero's budget ha gått åt till honom. Att det rör sig om såpass stora summor kan man väl ifrågasätta, men jag tvivlar inte en sekund på att han haft mångdubbelt större lön än Cheung, Leung och Zhang (Ziyi, då) ihop, bara det ett tragiskt faktum i sig - de är faen så mycket bättre skådisar, åtminstone.