Nekromanti Varma hälsningar! ...från en grisodlare!

Tinuvien

Veteran
Tja, nu har jag efter en hel del krångel fixat ett logg in här på forumet! ...jag menar det är inte så värst lätt att inkarnera sig här på jorden. Utan att först få en fanatisk sekt som ordnar till detaljerna med att tända svarta ljus och sjunga till min lov i mörkaste timman... ja, ni vet kanske resten! Och allt detta slit för att manifestera sig som en grisodlare? ...men Maldino slipper tjata mer nu! Och Valmar träskinka eller var det jordman?

Greymourn

Swordsman
Tråden Handlar Inte Om Eon. Lås!!! [MT]

MT = More Text

Ungefär så här kan det se ut om man lägger in ett meddelande som inte handlar om regler el dyl... Innerst inne älskar många menlösa nya meddelanden... Det gör så att dem kan skriva såna här meddelanden och få mer inlägg...

Phelan

Hero
Re: Tråden Handlar Inte Om Eon. Lås!!! [MT]

Med stor risk för att ytterligare späda på din bild av hur det är...

Korrekt, tråden har inget med Eon att göra. Däremot är skribenten givetvis välkommen på forumet och kan gärna kolla in FAQs och forumregler. För det är faktiskt så att forumet inte ska vara en chat och det finns en del andra saker att tänka på också för att inte ett redan väldigt aktivt forum ska belamras med för mycket bjäfs. OM det är så att du vill ha rätt att skriva blajmeddelanden så kan du antingen göra det på en chat, eller så tar du upp det med admins och moderatorer som har ett eget forum just för att såna här formaliafrågor ska diskuteras. För det handlar inte om regler specifika för Eon utan allmänna forumregler, så därför hör varken denna tråd eller vad du skrivit i den hemma på Eonforumet.

Mvh / Phelan

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Välkommen till forumet. Tråden låses.

Vi är väldigt glada att ha dig som gäst här på www.rollspel.nu (också känt som wrnu).

För att din vistelse här ska vara så behaglig som möjligt för både dig och för oss andra gäster, så rekommenderar jag att du läser igenom våra regler och åtminstone ögnar igenom våran FAQ.

Förklaring till varför denna tråd låses.
Forumen här är vad som kallas för diskussionsforum. Detta betyder att nivån på inlägg förväntas ha en nivå som alla är intresserade av att läsa.
Detta är alltså inte chat, utan ett diskussionsforum, och det är därför jag låser ditt inlägg eftersom det inte sporrar särskilt mycket till debatt om Eon och Mundana (vilket är detta forums syfte).

Välkommen till forumet.

Allt det bästa
/Naug, moderator