Nekromanti Varning!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Öööh, efter en fråga av Caen Ka-Sun Dor (eller hur det nu stavas?) vill jag varna alla att köpa Fast Forward Entertainments grejer. De två äventy jag har tittat på, Temple och the Troll God och Fortress of the Ogre Chieftain är riktigt dåliga, och jag misstänker att Demons and Devils och Rings of Power inte heller är så himla strålande. Köp på egen risk. /M

Kauris

Veteran
Tack Magnus

Jag hade tänkt mig Demons & Devils, så tack för varningen./images/icons/clever.gif

Tackar......

...det käns alltid tryggare när man kan fråga människor som har koll om lite obekanta förlags produkter. Jag var verkligt nära att köpa Handbook of Demons & Devils, vilket jag nu struntar i. Däremot kan jag rekommendera Manual of the Planes som en åtminstone ok modul som innehåller NÅGRA demoner, djävlar och andra extraplanära varelser.

Caen/ Som håller på och pluggar in spells, magic items och creatures till D&D 3:ed.

Kauris

Veteran
Tips till Devils and Demons

Jag har klarat mig tills nu med Mongoose Publishings: Demonology och Green Ronins: Legions of Hell,
nu vänter jag på Armies of the Abyss./images/icons/devil.gif
Just nu har jag lockat mina spelare ner i Rappan Athuk - och där har de att göra ett tag! /images/icons/grin.gif

Re: Tips till Devils and Demons

Jo, jag skaffa Demonlogy och har redan skaffat Legions of Hell. Jag är inte sådär jätteintresserad av att spela demonolog längre, jag tror att det kan vara mer neutralt med en planeshifter( speciellt som vår spelargrupp inhåller massa goda clerics och paladiner som jag helst har bra relationer med.)

Hur är Domonologistklassen? När kan man som tidigast frammana demoner med den? Jag är lite intresserad av att framman Djinns med den om det går.......

Caen