I samma vagn eller varsomhelst?Dags att spilla bönorna! Jultomteskägget gör att jag kan väkta en spelare med biljett från nattmordet.
Jag är med. Men jag har inte fått några direkta frågor, har revealat vad jag letar efter och har tydligt förklarat varför jag inte bör röstas ut. Att skriva mer brusar bara ner.Lag Halo/Sidd känns oerhört lockande att ge sig på, men Larsson står ju bokstavligen där med kniven i näven... Var är Larsson förresten?
Hinner du andas i svängarna ens? hahah!Röst: LJSLarsson
Det här är inte Sidds första spel. Och han var med i diskussionen kring Vimes handbok för bybor. Han vet att metat på Rollspel.nu är att inte ljuga.Galet svårt det här och när kloka Empiricus säger att Hellzon kanske är spöktåg (jag trodde/hoppades på Tant Ragnar eller Lukas) väljer jag nog ändå Larsson.
Ni har ju inte bett om något, och jag har tydligt styltat upp mina åsikter om allt och alla.Nice försök Larsson men frånvaron idag har inte hjälpt.
Säg vad du har för förmåga mm istället...
Agreed. Det här med nattmord i samma vagn ställer ju till det för ulvarna också. Vilket alltså talar emot att Larsson ska hängas. Det är helt enkelt så dumt att kniva någon när man blir ensam kvar i hytten.Det konstiga med den här rundan är att det finns för många starka åsikter för att spara både LJS och Halo. Det pekar stenhårt mot DTF eller nåt.
Men jag orkar fan inte vela haha. Om jag inte får något jävligt smaskigt närmaste fem minutrarna ligger min röst kvar på LarssonAgreed. Det här med nattmord i samma vagn ställer ju till det för ulvarna också. Vilket alltså talar emot att Larsson ska hängas. Det är helt enkelt så dumt att kniva någon när man blir ensam kvar i hytten.
Ja, jag lutar lite åt det också.Alltså att LJS tog Lukas av daga har jag inte accepterat. Måste handla om turordning, men hur visste LJS att Lukas skulle vara i vagnen? Fattar inte det.
Occam ringde och vill ha tillbaka sin rakkiv. LARSSON VISSTE INTE ATT LUKAS SKULLE VARA I VAGNEN!Alltså att LJS tog Lukas av daga har jag inte accepterat. Måste handla om turordning, men hur visste LJS att Lukas skulle vara i vagnen? Fattar inte det.