DTF-Impetigo var myterist, rimligtvis med vinstvillkor att dräpa kaptenen då och misslyckades enbart på grund av att de ikastade blev räddade.Hellzon, no offense, men att bli utnämnd till kapten kan ju absolut vara en sån "Du kan smyga med din roll de första rundorna, men det kommer en dag då allt blir känt!" - roll.
Slå på bildförsköning eller något filter på zoom så du inte ser stress-svettig ut av scumjakt. #protip*stressöppnar zoom samtidigt som jag jagar scum*
#professional
Err, jag är motsatsen till Sidds största försvarare, om jag får be. Jag har gett honom onda ögat i flera rundor.Sidds största försvarare är Basse och Korpa, Sidds största angripare är jag och Hellzon.
Korpa är target för Sidd, Xyas och Basse, och michael samt korpa kan ju inte rösta.
Dock har michael här uttalat sig om xyas och Sidd som skummare, så hade han kunnat rösta hade det ju varit jämt. Och det kanske skulle vara en vits om någon av Basse eller xyas helt enkelt röstar blankt så bägge ryker och vi får färg på bägge.
DTF-Impetigo var myterist, rimligtvis med vinstvillkor att dräpa kaptenen då och misslyckades enbart på grund av att de ikastade blev räddade.
Det finns nån slags kattfilter har jag hört. #professionalSlå på bildförsköning eller något filter på zoom så du inte ser stress-svettig ut av scumjakt. #protip
Så här skall det vara, bara jag som inte tolererar att forumet behåller delar av texter mellan fönster:Err, jag är motsatsen till Sidds största försvarare, om jag får be. Jag har gett honom onda ögat i flera rundor.
Jag skulle vara okej med att bada OM Sidd också gör det. Det ger byn garanterat tid.
Sidds största försvarare är Basse och Xyas , Sidds största angripare är jag och Hellzon.
Korpa är target för Sidd, Xyas och Basse, och michael samt korpa kan ju inte rösta.
Dock har michael här uttalat sig om xyas och Sidd som skummare, så hade han kunnat rösta hade det ju varit jämt. Och det kanske skulle vara en vits om någon av Basse eller xyas helt enkelt röstar blankt så bägge ryker och vi får färg på bägge.
Vi får väl inte färg på någon? Men gick det att få ut både Korpa och Sidd denna rundan vore jag game, men det är sån jäkla risk för snipeing bara.Och det kanske skulle vara en vits om någon av Basse eller xyas helt enkelt röstar blankt så bägge ryker och vi får färg på bägge.
I utkiken ser man uppenbarligen faktion på de som dör.Vi får väl inte färg på någon? Men gick det att få ut både Korpa och Sidd denna rundan vore jag game, men det är sån jäkla risk för snipeing bara.
Och jag tycker vi kommer överens om att stå på plats allesammans tills nästa runda, så om någon rör sig så är den scum och skall utI utkiken ser man uppenbarligen faktion på de som dör.
Jag köper absolut inte att vid stitje går det inte att rösta ut någon. Det känns som en så himla extrem bynerf där byn redan är rejält nerfad. Någon räddade korpa medvetet och att du hävdar motsatsen är direkt rödande.*) Ja och sluta harva att Korpa har nån konstig antiutröstningsförmåga, det stod svart på vitt i runda 4 (och i mitt pm den dagen) att vi räddade oss pga stiltje.
Håller helt med, även om vi får ta höjd för att folk kanske kan flytta andra.Och jag tycker vi kommer överens om att stå på plats allesammans tills nästa runda, så om någon rör sig så är den scum och skall ut
Det är möjligt att jag är färgad av att jag har tre PM från Vimes som säger att jag är bybo och Korpa och Michael är gröna, och ni andra inte har de PM:en. Dock är det ju ändå så att tre personer radar upp sig och försöker få ut en av mina grönsiade istället för en jättemysko som bara smyger runt i källaren och svarar "varårå" på frågor. Klart att de blir rödade som fan.Jag tror också Hellzon är ulv, men lär ju knappast få med mig någon på det tåget. Tyckte han blev klart ulvigare av att raskt röds Basse bara för denne spekulerade i om Hellzon var ulv. Känns som en ulv som försöker använda sin relativt trygga
Var har du hittat det nu helt plötsligt?I utkiken ser man uppenbarligen faktion på de som dör.
Typ Korpa lolHåller helt med, även om vi får ta höjd för att folk kanske kan flytta andra.