Härligt! Har du någon info du kan dela med dig för att öka din bybocredd? Verkar som Vimes och Hägern är efter dig?Absolut! Jag är en ovanlig bybo!
Jag röstar på Fjodor för att jag vill att han ska komma in och avslöja något om sin roll. Han har sagt att han har dåligt med tid under kvällen, och kanske kan vi gröna honom om han ger oss info om sin roll. Kan han inte gröna sig är jag ok med att vi röstar ut honom.Ni som redan har röstat, vad baserar ni det på?
Okej, bra. Kan du säga något mer?Absolut! Jag är en ovanlig bybo!
Varför? Det är 40 minuter kvar av denna runda. Vi behöver hålla tempo.men tycker vi ska avvakta.
Hur många variabler har du i ditt dokument?Absolut! Jag är en ovanlig bybo!
Jag tycker nog Vimes motiverat det rätt väl. Sen finns ju en förhistoria, Fjodor har ofta låg aktivitet.Vimes har varit väldigt snabb att attackera Fjodor. (Redan skrivit minst 4 ggr att vi bör rösta på Fjodor) Har Vimer mer info än oss bybor för att han är ulv? Å andra sidan borde han då ha ulvkompisar som vill samma. Han kanske bara har mer info än oss andra med powerroll?
Jo, det är en nackdel med såna här onlinespel där man inte kan rycka folk i snorken och tvinga in dem i matchen.Är det inte väldigt tyst från vissa?