Waterhouse
Bring Them Home Now
Sidd är redan ute.Och att inte rösta ut Gud som själv är med och spelar låter ju absurt så jag rösta på herr kaos själv.
Röst: @Sidd
Sidd är redan ute.Och att inte rösta ut Gud som själv är med och spelar låter ju absurt så jag rösta på herr kaos själv.
Röst: @Sidd
Jag har diverse saker:Öhm mitt pm innehåller underligt fluff vilket startinlägget inte förklarar på minsta sätt.
Röst: @Octagonal
Du, har du några snygga dokument nånstans?
Jaså?! Jag tänker helt tvärtom: ulvarna vill ta ut någon på stubben kvickt.Min erfarenhet av ulvar är att de sällan valr ut ett offer i förtid, snarare attackerar de någon som sagt ngt småmärkligt och överdriver det.
Nej han står med i deltagarlistan i första inlägget och jag tror inte jag missat nån runda än...Sidd är redan ute.
Vanligtvis får powerroller info mellan rundor.Vimes har varit väldigt snabb att attackera Fjodor. (Redan skrivit minst 4 ggr att vi bör rösta på Fjodor) Har Vimer mer info än oss bybor för att han är ulv? Å andra sidan borde han då ha ulvkompisar som vill samma. Han kanske bara har mer info än oss andra med powerroll?
Ok ok, det här börjar ju likna nåt.Jag har en tråkig färg, nått slags vapen och saker jag uppenbart inte ska avslöja mer om.
Jag kommer kolla på Vimes extra noga i "kvällsfasen".
Läs startinlägget noga!Nej han står med i deltagarlistan i första inlägget och jag tror inte jag missat nån runda än...
@fjodorsenubaEfter enhälligt beslut av ROLLSPELSVERKET den samlade Varulvsspelarskaran pga editerat post och därmed brutit mot reglernaså har Sidd åkt ut redan i anmälningstråden. Vi tackar denne för denna gång och önskar lycka till nästa spel
Ok, Fjodde har ett vapen. Har du nåt som inte är det i din diverse-säck?Jag har diverse saker:
Det du känner dig trygg med att outa tycker jag du ska outa. Har du rollen "DÖDSMÖRDARBYBO! BLIR DU NATTMÖRDAD FÖRLORAR BYN AUTOMATISKT!!" ska du förstås inte outa.Ska jag outa min roll?
Som noob så vet jag inte om jag skall säga det eller om det avslöjar saker. En färg.Jo, det är en nackdel med såna här onlinespel där man inte kan rycka folk i snorken och tvinga in dem i matchen.
Men du POJ, vad är "svaret" på din andra variabel i ditt dokument?
Jag vann förra spelet med en snajp från luren. If the Scatman can do it then so can you.Kan bara vara med på luren tyvärr.