Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Typ såNån annan som gillar skidor och fin utsikt?
Typ såNån annan som gillar skidor och fin utsikt?
Vidare: rösten på Big Mama och Hägestrand är också off och lirar inte med den diskussion som pågår.Röst: @Basenanji - jag vill rösta ut Basse den här rundan (sorry Basse! tack för drinkarna i fredags dock). Jag tycker hela hans insteg i det här spelet var helt skevt. Han skriver "Jag har en powerroll! Och chilla med outandet!". Ologiskt och inkonsekvent!
Jag tänker Lovecraft. King in yellow, etc etc. Men är inte superinsatt.I början av mitt PM nämns en fiktiv plats, ett mythos jag inte är familjär med men tänker på Tre Detective efter att ha läst wikipediaartikeln.
Du kan hinta.Om jag har en powerroll, kan man väl inte skriva det? Då blir man väl mördad av ulvarna direkt?
I vanliga fall absolut! Det här spelet verkar det dock vara så att många (eller alla) har förmågor/powerroller, så det verkar inte vara en faktor. Däremot är det konstigt att Basenanji outar at than har en powerroll i sitt första inlägg, innan det har börjat etableras att "alla" har förmågor.Om jag har en powerroll, kan man väl inte skriva det? Då blir man väl mördad av ulvarna direkt?
Jag utgår från att Sidd njuter av att trolla oss!Shit vad svårt det var att hinna tänka här.
Tror inte Vimes är röd med den guston han har framåt. Svårt att hänga med om något ens är ett beef i diskussionen. Om jag uppfattat spelet korrekt så har vi nog alla en powerroll, det verkar som det.
Ok, varför skulle byn ha nytta av en sådan?Tror det. Förmodligen också siare samt väktare.
Om jag har en powerroll, kan man väl inte skriva det? Då blir man väl mördad av ulvarna direkt?
Yes! Men inte riktigt min grej så blev true detective s1 jag tänkte på för king in yellowJag tänker Lovecraft. King in yellow, etc etc. Men är inte superinsatt.
Ja, jag har fin utsikt från berg där man kan åka skidor. Men jag kommer gå in i berget snart.Typ så
Men vad är ulvrationaliteten? Fiska powerroller?I vanliga fall absolut! Det här spelet verkar det dock vara så att många (eller alla) har förmågor/powerroller, så det verkar inte vara en faktor. Däremot är det konstigt att Basenanji outar at than har en powerroll i sitt första inlägg, innan det har börjat etableras att "alla" har förmågor.
Rösta på Basenanji!