Vimes
Champion
Sweet! Du är varmt välkommen!Nässe said:Jag är med!
Kul
Sweet! Du är varmt välkommen!Nässe said:Jag är med!
Kul
Done! Välkommen!Nabu said:Sign me up!
trashtalk? Är det inte bättre att försöka komma frams med konkreta förslag i stället för att försöka trashtalk folk och skapa förvirring? Du blev just nu misstänkt för att vara en kättare lägre än de lägsta.Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Om du med PM menar att jag har skickat ut fiske-PM där jag försöker lura intet ont anande forumiter i veckor av varulvsspelsfördärv, så: ja, det har jag gjort. Men om du menar att jag skickat ut PM för att kolla om intresset kvarstår, så: nej, inte ännu, tänkte pytsa ut dem om en vecka (och, d.v.s., en vecka innan spelstart).Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Humor. Behövs mer av den varan. Att ta saker på allvar kan vi försöka minska på.Vicotnik said:trashtalk? Är det inte bättre att försöka komma frams med konkreta förslag i stället för att försöka trashtalk folk och skapa förvirring? Du blev just nu misstänkt för att vara en kättare lägre än de lägsta.Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Då vet jag!Vimes said:Om du med PM menar att jag har skickat ut fiske-PM där jag försöker lura intet ont anande forumiter i veckor av varulvsspelsfördärv, så: ja, det har jag gjort. Men om du menar att jag skickat ut PM för att kolla om intresset kvarstår, så: nej, inte ännu, tänkte pytsa ut dem om en vecka (och, d.v.s., en vecka innan spelstart).Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Roll-PM kommer komma ut den 16:e, precis innan spelet startar.
Precis!Vicotnik said:trashtalk? Är det inte bättre att försöka komma frams med konkreta förslag i stället för att försöka trashtalk folk och skapa förvirring? Du blev just nu misstänkt för att vara en kättare lägre än de lägsta.Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Thisxyas said:Precis!Vicotnik said:trashtalk? Är det inte bättre att försöka komma frams med konkreta förslag i stället för att försöka trashtalk folk och skapa förvirring? Du blev just nu misstänkt för att vara en kättare lägre än de lägsta.Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Semai - lögnens furste visar sitt fulla tryne! Må kardinalens ljus bevara oss och frälsa oss från Paxens korrumperande lögner!
Kom på en sak. Jag är ledig den 16:de... Bra: Jag får en överblick över vem jag är, kan planera. Dåligt: Eftersom dom flesta, troligtvis, kommer vara borta från forumet, så kommer jag kanske "prata med mig själv".Vimes said:Så, nu har jag skickat ut avcheckningsmail till er. Förutom till Paxen, Vicotnik och xyas, för ni har redan börjat metaspelet här i tråden, så jag förutsätter att ni vill vara med. Annars får ni hojta till.
Det finns fortfarande möjlighet för andra att anmäla sig, dock! Om alla som anmält intresse är med är vi 13, och jag har spelupplägg för mellan 10 och 16 spelare, så jag säger såhär: det är fritt fram för nya spelare att anmäla sig hela vägen fram till spelstart (16:e maj). Dock spikar jag ett tak på 16 spelare.
Paxen du kan inte skämta bort mina misstankar mot dig, humor är bara ett steg mot ruinensbrant, vad vi behöver är ordnling och disiplin. Ger vi efter för våra känslor så kommer mörkrets apostlar att sätta klorna i oss. Så vänd er till kardinalarens ljus och låt era sinnen renas ifrån orena tankar och känslor.Paxen said:Humor. Behövs mer av den varan. Att ta saker på allvar kan vi försöka minska på.Vicotnik said:trashtalk? Är det inte bättre att försöka komma frams med konkreta förslag i stället för att försöka trashtalk folk och skapa förvirring? Du blev just nu misstänkt för att vara en kättare lägre än de lägsta.Paxen said:Har du skickat PM till folk? Kan vi starta med trashtalkingen nu när vi är tillräckligt många?
Först Semai, och nu visar du även influenser av Muawijhe - galenskapets mästare!Paxen said:Kom på en sak. Jag är ledig den 16:de... Bra: Jag får en överblick över vem jag är, kan planera. Dåligt: Eftersom dom flesta, troligtvis, kommer vara borta från forumet, så kommer jag kanske "prata med mig själv".Vimes said:Så, nu har jag skickat ut avcheckningsmail till er. Förutom till Paxen, Vicotnik och xyas, för ni har redan börjat metaspelet här i tråden, så jag förutsätter att ni vill vara med. Annars får ni hojta till.
Det finns fortfarande möjlighet för andra att anmäla sig, dock! Om alla som anmält intresse är med är vi 13, och jag har spelupplägg för mellan 10 och 16 spelare, så jag säger såhär: det är fritt fram för nya spelare att anmäla sig hela vägen fram till spelstart (16:e maj). Dock spikar jag ett tak på 16 spelare.
Varför har jag en känsla av att det här aldrig kommer lämna mig?Vimes said:Kommer Lukas bli diskad?