Nekromanti [Varulvsspel] Expedition Varulvsson - Anmälan

!Paxen

Swashbuckler
denkadens said:
Tredje gången gillt. Ska bli grymt skönt att köra med inläggstak, då kanske jag har en chans att hänga med detta lir.

Blir jag ulv åker jag nog ut fortare än trasapa hinner säga "fjärdeklassare".
Tat lugnt.. Pax "Gräver en grop" Ulvesson är med. Du kommer nog få vara kvar ett tag..

Hastfer

Warrior
Mjärden said:
denkadens said:
Tredje gången gillt. Ska bli grymt skönt att köra med inläggstak, då kanske jag har en chans att hänga med detta lir.

Bra att veta är ju även att det går att göra en Hastfer och det kan du ju omöjligt undvika genom att byta namn till denkadens..

Alltså, vad man än skriver så framstår det som ulvigt trots att man är bybo. Dragonborn ådrog sig lite av en Hastfer i sitt första lir men jag tippar på att DB nu har expat ikapp Hastfer och klarar sig galant i detta spel.
Räkna med Hastfer från Hastfer

Trasapa

Swordsman
Hastfer kör en trasapa ur arlset medans trasapan hastfar sig genom runda ett. Det här kan bli gyllene.

Basenanji

Postd20modernist
Arvidos MC said:
denkadens said:
Hahaha! That's a keeper!
Alltså Arvid, jag hoppas verkligen att du är med i det här nya spelet!

Så, Mr Strong Choice, now is the time to become a Strong Chooser! :gremgrin:

Vimes

Sillkung
Basenanji said:
Arvidos MC said:
denkadens said:
Hahaha! That's a keeper!

Äh, Arvid kommer aldrig kunna toppa sitt spel från förra liret ändå. Sluta medan du är på topp, Arvid! Låt oss komma ihåg ditt awesome game från discot och inte något mediokert spel på varulvsön. Det blir ett hårt fall!

LJSLarsson

Hero
Vimes said:
Basenanji said:
Arvidos MC said:
denkadens said:
Hahaha! That's a keeper!

Äh, Arvid kommer aldrig kunna toppa sitt spel från förra liret ändå. Sluta medan du är på topp, Arvid! Låt oss komma ihåg ditt awesome game från discot och inte något mediokert spel på varulvsön. Det blir ett hårt fall!
Lyssna inte på dem Arvid!

Jag vill gärna att du är med igen. De är bara rädda för dig.
Jag skulle däremot inte för allt i världen missa att vara med när du tillslut bryter ihop som en liten barnskådis som blev känd för snabbt för sitt eget bästa.

När du med tårar i ögonen på dina bara knän ber Emp att ta ut dig ur spelet för att du inte klarar pressen och ansvaret så kommer jag stå där, sucka innerligt och säga att inget varar för evigt. Inte ens Arvidos. :p

:heart:

Sodivra

Champion
LJSLarsson said:
Vimes said:
Basenanji said:

Lyssna inte på dem Arvid!

Jag vill gärna att du är med igen. De är bara rädda för dig.
Jag skulle däremot inte för allt i världen missa att vara med när du tillslut bryter ihop som en liten barnskådis som blev känd för snabbt för sitt eget bästa.

När du med tårar i ögonen på dina bara knän ber Emp att ta ut dig ur spelet för att du inte klarar pressen och ansvaret så kommer jag stå där, sucka innerligt och säga att inget varar för evigt. Inte ens Arvidos. :p

:heart:
Bitches please!

Jag förnedras gärna, men om jag ska vara med på varulvsspel måste det fan vara på semestern eller mellan jobb. Mitt liv är nog stressigt som det är. :gremlaugh:

Basenanji

Postd20modernist
För protokollets känendom kommer även jag ha begränsade möjligheter att delta. Bli alltså inte förvånade om Kaozdemonen lyser med sin frånvaro i kommande spel.

:gremsmile:

Patient Beta

Swordsman
Vimes said:
Jaha....

så... När startar spelet sa vi?
14/10 var det sagt, jag kan tidigarelägga det en vecka eller två om alla fortfarande kan och verkligen har myror i brallorna.

Men jag är borta på militära lekar i skogen denna vecka från torsdag, och nästa vecka är för mycket jobbresor för att jag skall hinna få det redo.

Börjar varulvsspelsabstinensen ge skakningar och klåda?

Ruga

Veteran
Empiricus said:
Vimes said:
Jaha....

så... När startar spelet sa vi?
14/10 var det sagt, jag kan tidigarelägga det en vecka eller två om alla fortfarande kan och verkligen har myror i brallorna.

Men jag är borta på militära lekar i skogen denna vecka från torsdag, och nästa vecka är för mycket jobbresor för att jag skall hinna få det redo.

Börjar varulvsspelsabstinensen ge skakningar och klåda?
14/10 passar bra för min del, helst inte tidigare.

Hastfer

Warrior
Jag är mitt uppe i en flytt och internet skall inte anlända för än 7/10 och jag räknar med förseningar.

Kör ba om folk vill det

Vimes

Sillkung
Empiricus said:
Nejdå. Kör den 14:e, det är ju det folk anmält sig för. Det kliar lite i mitt anklagande pekfinger bara.