Konrad Konvalj
Myrmidon
Skägg! Kör bara.slanfan said:Jag vill kanske testa, men förmodligen kommer jag hoppa av när det börjar närma sig.
Skägg! Kör bara.slanfan said:Jag vill kanske testa, men förmodligen kommer jag hoppa av när det börjar närma sig.
Härligt!Tyr said:Ja det är ju klart som korvspad att du ska vara med Lu-kaazh!Kånkel Kanalje said:Ja det är väl klart du skall vara med Lu-kaazh!Granny Smith said:Klart du ska vara med, Lukas!Lu-kaazh said:Det här låter som ett roligt fluff för varulvsspel och kombinerat med inläggstak så överväger jag att bryta mitt löfte om att aldrig spela varulvsspel igen.
Sedan så anmäler jag mig själv till liret. Preliminärt!
Närå, jag kommer att vara rätt soft i det här liret. Har en tanke på att det här kan gynna mig inför framtida lir och få bukt med min mustiga spelstil.Recca said:Jag kanske är med. Men jag ser gärna ett inläggstak på antal sidor text också om det är rimligt att kräva det? Mina armar alltså, de är inte friska än och jag känner på mig att inläggstaket kommer få K.K och mig själv att skriva superlånga inlägg istället.
Jag vill bara passa på att anmäla avvikande åsikt. Det behöver inte bli krångligare än man gör det och jag tror att det kan vara en väldigt bra sak.Kånkel Kanalje said:Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
Angående tak på inläggslängden så tänker jag ha någon regel i stil med "skriv inte för långa inlägg för då kommer jag sätta maxlängden till 5000 tecken och det vill ni inte".Björn den gode said:Jag vill bara passa på att anmäla avvikande åsikt. Det behöver inte bli krångligare än man gör det och jag tror att det kan vara en väldigt bra sak.Kånkel Kanalje said:Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
Sen ska förstås Recca vara med oavsett annars blir det ju inget roligt.
Hääärliiit!Dragonborn said:Lät skoj jag är på
Det är ju jättelångt fram i tiden, inte vet väl jag vad jag gör den 2:a september? Vet inte ens vad jag ska göra i helgen...Kånkel Kanalje said:Sluta tro, bara gör.Mucus said:Jag är på tror jag.
Känns som du missuppfattat lite, Mukwa. Du vet visst vad du ska göra den 2:a september, du ska spela varulvsspel med resten av forumets coola katter. Det är ju därför du skriver i tråden här.Mucus said:Det är ju jättelångt fram i tiden, inte vet väl jag vad jag gör den 2:a september? Vet inte ens vad jag ska göra i helgen...Kånkel Kanalje said:Sluta tro, bara gör.Mucus said:Jag är på tror jag.
Sweeten the deal, baby. You know what to do.Granny Smith said:Angående tak på inläggslängden så tänker jag ha någon regel i stil med "skriv inte för långa inlägg för då kommer jag sätta maxlängden till 5000 tecken och det vill ni inte".Björn den gode said:Jag vill bara passa på att anmäla avvikande åsikt. Det behöver inte bli krångligare än man gör det och jag tror att det kan vara en väldigt bra sak.Kånkel Kanalje said:Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
Sen ska förstås Recca vara med oavsett annars blir det ju inget roligt.
Det vill säga: det kommer inte finnas något tak på hur långt ett inlägg får vara, men jag kommer hålla koll (genom att automatiskt räkna alla tecken per tråd och slå ut det på antal inlägg, hamnar det på ett för högt snitt kommer jag införa en capp på inläggslängden).
Jag vill inte begränsa längden på inläggen (för det är jobbigt att hålla koll på), men om taket på antalet inlägg börjar resultera i att folk skriver värsta romanerna så faller ju hela idén att sänka tröskeln och då kommer jag göra något åt det.
---
Klart du ska vara med Recca!
Vad har jag gjort, jag har fått Pix att vara med <object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aXU8w336oGs"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/aXU8w336oGs" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>Pix said:Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
Det betyder alltså att Lukas+Pix är mä. Härligt!Pix said:Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
Hej och välkommen! Kul,det blir alltid konstig stämning när man träffar fellow varuvlsspelare afk under pågående spelPix said:Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
Med ett fresht tillägg.Granny Smith said:Hej och välkommen! Kul,det blir alltid konstig stämning när man träffar fellow varuvlsspelare afk under pågående spelPix said:Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?