Du må ju klä dig som en hippie-femteklassare och inget emo.Basenanji said:I'm på.
Men ingen får sno min coola utklädningsidé.
Ett annat bra tips är:Vicotnik said:Lira inte på Vimes eller Konrad för ens de har blivit bekräftade som bybor.
sant Lukas är nog en av forumets sämsta ulvar.Lu-kaazh said:Ett annat bra tips är:Vicotnik said:Lira inte på Vimes eller Konrad för ens de har blivit bekräftade som bybor.
Ni behöver aldrig pressa mig, för om jag är ulv så lär jag avslöja mig själv ganska snabbt.
förståndigt, men observera att jag inte kommer vara med och spela.Dragonborn said:Hmm vågar inte tro er
tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.Dragonborn said:Ok, dåra?
Med tanke på hur mycket du skriver i tråden verkar det nästan som om det finns en liten varulvsspelare som sitter där inne och skriker att han vill ut och leka. Ska jag skriva upp dig?Vicotnik said:tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.Dragonborn said:Ok, dåra?
Nix kommer inte vara med och spela.Granny Smith said:Med tanke på hur mycket du skriver i tråden verkar det nästan som om det finns en liten varulvsspelare som sitter där inne och skriker att han vill ut och leka. Ska jag skriva upp dig?Vicotnik said:tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.Dragonborn said:Ok, dåra?
komsi komsiVicotnik said:Nix kommer inte vara med och spela.Granny Smith said:Med tanke på hur mycket du skriver i tråden verkar det nästan som om det finns en liten varulvsspelare som sitter där inne och skriker att han vill ut och leka. Ska jag skriva upp dig?Vicotnik said:tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.Dragonborn said:Ok, dåra?
Vad är ett varulvsspel?Dragonborn said:Är sjukt ivrig att få dra igång can't wait, me om någon av dem mer erfarna spelarna kan komma med en liten first time player tips'n'triks lista skulle det vara uppskattat då jag har försökt hänga med i det pågående spelet och fattat nada