Huzzah!Empiricus said:Föga förvånande så måste jag också dra mitt strå till bålet.
Jag vill också komma på mellanstadiediskot. Korka upp pommacen bara!
Du har läst den "Vadär ett varulvsspel?" Som Mucus länkar till? Ok, nästa steg är att läsa äldre spel. Skumma igenom några spel, och om du ska läsanågot noggrant så tycker jag du ska titta på användaren Björn den godes inlägg i första rundan, han brukar alltid ha något "såhär spelar man varulvsspel"-inlägg varje första runda.Dragonborn said:Har redan läst vad är ett varulvs spel, men blev inte många poäng klokare på det
Den där pajkastningen är ren och skär noja. Om du blir bybo kommer du också uppleva denDragonborn said:läste igenom 2 sidor av runda 1 utav dr.Wolf och fick smärre panikattack så jag testar och roll with tha flow bara , var mkt pajkastning i början mellan 2 karaktärer
хорошо! (Jag läste faktiskt ryska i gymnasiet! Tanken var att kunna deala vapen med ryssarna nere i hamnen, men det blev inget av det.)Trasapa said:привет!
Hemkommen från ryssland, färdigsåsad med semester och redigt sugen på att få värma ulvayxan. Finns det plats så är jag inte den som är den.
Fräsch med inläggstak, du får en "facebook-like" för det.
Härligt med en Trasapa med på dansgolvet!Aptrasaa said:Fräsch med inläggstak, du får en "facebook-like" för det.