Re: Hallå Brynolf!?
Trasapa said:Det där känns faktiskt hyfsat ulvigt. Han vill såklart inte lägga en röst på lukas utifall någon skulle ändra sig i slutet och haka på xyas eller mukwa drevet, det var ju faktiskt väldigt jämnt där i slutet. Och han vill inte blanda sig in med dom andra ulvarna i xyas hörna heller(alla tre ulvar i samma drev är inte det bästa). Så vart ska han lägga rösten när det bara är dom två vid stupstocken? Mukwa är den enda han legitimt kan ha en motivering till att rösta på. Och om han på köpet kan få med sig någon från lukas drevet desto bättre, och han misscrediterar mukwas gröningar, många plus i kanten på den rösten som ulv.
Taget halvfärskt ur minnet lade du din röst på mig när jag fortfarande hade min röst på Xyas. Jag tror faktiskt att din röst på Xyas hade spelat roll, inte den avgörande, men det var jämnt i slutet. Att du röstar på mig men anklagar Xyas är ju faktiskt bara till din nackdel här. Precis som Trasapa säger så ger det dig en möjlighet att tycka som Möller och Lu-Kaazh utan att synas tillsammans med dem i statistiken.Brynolf said:Visst var det tydligt att Mukwa skulle vara kvar, men min röst hade inte tippat balansen åt endera hållet i frågan Lukas/&Xyas utan bara varit symbolisk. Och en viktigare symbol tyckte jag var att peka på att Mukwa måste få en bräda i fejan för att allt rabalder om Fnatte etc skulle redas ut.