Konrad Konvalj
Myrmidon
Jo asså, du har ju poänger i det hela men min nojaklocka har ju slagit i taket för länge sen.Nässe said:Konrad Konvalj said:Mmmkay.Nässe said:Yes!!!! Jag visste att Vimes var en skum jävul!!!
Nu kan vi knappt missa det här
Och så klart det jag hade velat säga hela förra rundan:
Jag har skyddat
1. Recca (tog henne för grön:ast första rundan, hade först KK men ändrade mig mot slutet)
2. Basenanji
3. ?
Jag kan inte skydda samma person två rundor i taget, och tänker att jag inte ska säga vem jag skyddade förra rundan.
Grymt jobbat Basenanji, för övrigt. Så jävla snyggt att outa tidigt
Vi säger så här då..
Du är verkligen vår väktare. Fnuk. Ja det kan ju fortfarande vara så, men det är ju sjukt långsökt. Varför gick du ut med det överhuvudtaget? Du gjorde det ju inte när du var nära att hängas så det är rätt svårt att köpa din äkthet när du så här långt inte har kunnat bevisa det på nått vis.
Men. Okay. Jag må väl kunna köpa att det är en möjlighet.
Vem skall vi hänga för att vinna?
Jag tänkte såhär när jag gick ut: Rundan kommer att ägnas åt att jag ska hängas- det kändes som en tydlig och klar riktning. Jag kunde väntat och låtit en massa tid bli helt oprpduktiv, och sen gått ut timmarna innan och tvingat fram ett val mellan att hetsrösta på någon annan eller hänga mig ändå. Det hade inte blivit bra. Nu hamnade vi i en situation där vi kunde göra en överlagd hängning med tid på oss.
Vi hade inte vunnit något på om jag hållit tyst: då hade ni aldrig fått veta att jag är väktare.
Jag tror att Mukwa är den sista ulven.
Men Mukwa är ditt bästa shot. Jag är inte obekväm med att nacka Mukwa. Skall någon dingla så är det ju du eller Mukwa för jag pallar inte med en slutrunda med båda er på plan.