Nekromanti Veckans grisodlare

Troberg

Sinister eater
Med risk för att dra på mig Vulfs vrede för att jag tjuvskjuter på hans koncept så tänkte jag ta upp en veckans grisodlare.

Jonas Karlsson

Han har iofs lämnat grisodlarstatus nu, men han var en nyss. Han dök upp utifrån kylan och började storstilat med mycket kapabla bidrag i Dogma-utmaningen, varefter han fortsatte med att direkt kasta sig in i diskussionerna med insiktfulla och intressanta inlägg, bland annat hans mycket intressanta WW1-spel.

Får vi in fler sådana grisodlare så finns det risk att vi inte har några smädningsvärda grisodlare kvar!

Johan K

Gammal & dryg
Man får ju bara lov & grattulera !!
& ja, man får ju hoppas på fler sådana grisodlare ja, alla gånger ! :gremlaugh:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Ingen vrede, bara gratulationer [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Rising

Vila i frid
Ett bra exempel på en snubbe som bara kommer in och direkt känns som om han varit på forumet sedan hur länge som helst. När nästa muppas frågar "måste man ha skrivit tusen miljoner inlägg för att bli tagen på allvar på det här forumet?" så kommer jag att peka på Jonas Karlsson och säga "här är en snubbe som inte behövde det."

Och sedan kommer jag jucka i luften och säga "can you feel this, huh? Yeah!? Take this, and this, and this!" men det är en annan historia.

Troberg

Sinister eater
Och sedan kommer jag jucka i luften och säga "can you feel this, huh? Yeah!? Take this, and this, and this!" men det är en annan historia.
Brukar du också göra det efter ett riktigt smackdown-inlägg?

Det var därför jag slutade skriva inlägg på jobbet...

Ett bra exempel på en snubbe som bara kommer in och direkt känns som om han varit på forumet sedan hur länge som helst. När nästa muppas frågar "måste man ha skrivit tusen miljoner inlägg för att bli tagen på allvar på det här forumet?" så kommer jag att peka på Jonas Karlsson och säga "här är en snubbe som inte behövde det."
Jupp, det visar att man kan var civiliserad fast man kommer in direkt från urskogen.

Troberg

Sinister eater
"Med risk för att dra på mig Vulfs vrede för att jag tjuvskjuter på hans koncept"

Det var Zaphod som började med månadens (veckans) grisodlare.
Jo, fast vem är rädd för hans vrede? :)

Jonas Ferry

Swordsman
Man får tacka (bää). Okej, det där var det sämsta skämtet. Den stora frågan är egentligen varför jag inte skrivit här tidigare, eftersom det är såpass lätt att få hjälp och att hjälpa till som det är. Jag har inte alls känt att det har varit svårt att vara nykomling. Det ända skulle väl vara det där med forumrankingen då, eftersom man inte kunde låta bli att undra hur länge man skulle vara grisodlare. (^_^) Men det har ju löst sig nu, som tur är.