Nekromanti Vem är det?

Rickard

Urverk speldesign
Vem är det som springer omkring här på forumet och röstar? Varje gång jag ser att någon tråd har fått några stjärnor är det jämt 1 person som har röstat? Vem är det? Det kan ju liksom inte vara 2 stycken eller fler som brukar rösta för isf. borde det vara 2 röster på några trådar.. Kolla in antal röster på info-sidan för att se att jag har rätt.. Inte en enda tråd där har mer än 1 röstande..

Visst kan det vara så att trådskaparen röstar på sin egen tråd för att den ska bli lite mer eftertraktade, men ändå.. Jag tror det inte är så i alla fallen (jag vet att det inte är så i alla fallen)..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som blir rätt nervös över att en rabiat uppröstare springer omkring här relativt osynligt

Troberg

Sinister eater
Visst kan det vara så att trådskaparen röstar på sin egen tråd för att den ska bli lite mer eftertraktade, men ändå..
I mitt fall så brukar jag ge mina trådar en femma på ren princip, varefter det är någon som går och ger dem en etta på ren princip, vilket innebär att de flesta trådar jag startat ligger på en trea.

Om det är en tråd jag tycker är verkligt bra brukar jag klämma dit en femma, annars bryr jag mig inte.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag har iallafall inte röstat mer än ett halvdussin gånger sedan möjligheten infördes. Oftast har jag lagt en femma på trådar som fått oförtjänt dåligt betyg. Men det är ingen funktion som jag bryr mig särskilt mycket om.

Sodivra

Champion
Röstar ju ibland.

Ja, jag röstar om jag tycker att en tråd är riktigt het, eller ifall den har fått ett felaktigt betyg.. Fast då röstar jag "ärligt", inte så att genomsnittet blir det jag satsar på.

Jag röstar inte på mina egna trådar, men Heligt och Synk gav jag själv fem eftersom jag var riktigt nöjd med den.

Ofta så känns det nog inte så aktuellt att rösta på en tråd någon redan gett "rätt" betyg, men jag gör det ändå ibland.

Johan K

Gammal & dryg
Jag bara röstar sporadiskt..

Bra fråga !!
Jag bara röstar om en tråd är riktigt kass eller om den är riktigt bra.