Rickard
Urverk speldesign
Vem är det som springer omkring här på forumet och röstar? Varje gång jag ser att någon tråd har fått några stjärnor är det jämt 1 person som har röstat? Vem är det? Det kan ju liksom inte vara 2 stycken eller fler som brukar rösta för isf. borde det vara 2 röster på några trådar.. Kolla in antal röster på info-sidan för att se att jag har rätt.. Inte en enda tråd där har mer än 1 röstande..
Visst kan det vara så att trådskaparen röstar på sin egen tråd för att den ska bli lite mer eftertraktade, men ändå.. Jag tror det inte är så i alla fallen (jag vet att det inte är så i alla fallen)..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som blir rätt nervös över att en rabiat uppröstare springer omkring här relativt osynligt
Visst kan det vara så att trådskaparen röstar på sin egen tråd för att den ska bli lite mer eftertraktade, men ändå.. Jag tror det inte är så i alla fallen (jag vet att det inte är så i alla fallen)..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som blir rätt nervös över att en rabiat uppröstare springer omkring här relativt osynligt