Jag lever fortfarande på hoppet om att få lira med dig på konvent någon gång detta decennium.Eftersom det tar mig drygt tio minuter att cykla dit antar jag att jag kommer.
Jag har inte bestämt mig för om jag ska åka på varken BSK eller LinCon, kommer nog lite bero på jobbsituationen och så också när det närmar sig, men finns det någon te-vagn på BSK? Om inte, kommer ni göra eget te i indierummet? Annars så har ju LinCon direkt ett försprång tänker jag... fast Borås är iofs närmare.För min del blir det bsk. Och där tänker jag arra indierum. Må bästa indierum vinna!
Om det är te som krävs för att muta de röstande kan jag lätt tänka mig att organisera te i indireummet på BSK.Jag har inte bestämt mig för om jag ska åka på varken BSK eller LinCon, kommer nog lite bero på jobbsituationen och så också när det närmar sig, men finns det någon te-vagn på BSK? Om inte, kommer ni göra eget te i indierummet? Annars så har ju LinCon direkt ett försprång tänker jag... fast Borås är iofs närmare.
Då kan Eloso-gänget spika att du kommer till LinconEloso-gänget har ännu inte spikat vem som åker på vilket evenemang denna höst/vinter. Lincon ligger närmast till hands för mig rent geografiskt, tror jag.