Nekromanti Vem har bäst namn på WRNU?

Recca

Femme Fatale
Yes, som rubriken säger så tänkte jag att vi kan spendera den här tråden med att föreslå vem som har mest intressant/spännande/coolt namn på sitt konto.

Exempel: Jag tycker att Granny Smith är ett skitbra namn. Lite svårt att komma på varför men jag gillar det namnet. Det har stor potential att vara en användare som är moderligt öm, sträng men rättvis och har ett hest skrockande skratt.

anth

Vetefan
Recca said:
Jag tycker att Granny Smith är ett skitbra namn. Lite svårt att komma på varför men jag gillar det namnet. Det har stor potential att vara en användare som är moderligt öm, sträng men rättvis och har ett hest skrockande skratt.
Ah - du tänker sååå ... jag tänker så här. :gremsmile:

Recca

Femme Fatale
Argh! said:
Recca said:
Jag tycker att Granny Smith är ett skitbra namn. Lite svårt att komma på varför men jag gillar det namnet. Det har stor potential att vara en användare som är moderligt öm, sträng men rättvis och har ett hest skrockande skratt.
Ah - du tänker sååå ... jag tänker så här. :gremsmile:
Bläää!

Nu tycker jag inte det är ett bra namn längre. Tur att det var ett exempel.

Kom med nån idé du då Argh. Bäst namn på wrnu? Who?

Konrad Konvalj

Myrmidon
Recca said:
Yes, som rubriken säger så tänkte jag att vi kan spendera den här tråden med att föreslå vem som har mest intressant/spännande/coolt namn på sitt konto.
Jag skapade en liknande tråd förut som gällde namn+avatar eller liknande. Då gick jag igång på Organ och några till som jag inte riktigt kan naila på rak arm.

Har för mig jag nominerade Slarn. Det är ett namn jag går igång på. Sen nominerade jag Walium men det var mest för avataren, ty den älskar jag.

Jag skall rannsaka mitt inre och återkomma lite i frågan. Kulig tråd Recca!

Hejja hejja!

God45

#PrayersForBahakan
Jag gillar Cassius eftersom jag gillar vad det antyder: Cassius

Sedan gillar också StreetBushido eftersom det får mig att tänka på en cyberpunk orch med ett samurajsvärd :gremsmile:

Eksem

Champion
Fram till idag vet jag inte riktigt, men från och med idag: Brune faraonen.

Varför? Det tilltalar mina sensibiliteter, helt enkelt.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag undrar om inte Gurgeh hamnar rätt högt på min lista, faktiskt. Jag gillar att bara de som läst en viss bok eller googlar lär fatta referensen. Och referensen är rätt snygg.

Sen är Eksem jävligt bra också. Det kliar och jävlas och är ganska torrt, men det enda som händer med det när man bråkar är att man börjar blöda...

Mukwa

Swashbuckler
krank said:
Sen är Eksem jävligt bra också.
Agree. En toppkandidat.

Ett kilo pappkartonger går dock oavkortat till Jocke Kofot. Bästa. Namnet. Någonsin.

Bubblare (ej i inbördes ordning)
Eksem
KK (För det är flexibelt, och för hur det används)
Dan före Dan
krank
Dieselsoppa

anth

Vetefan
Dels tycker jag om namn som jag kan förkorta:
(mitt vanliga namn, anth, är ju en förkortning)
Eksem - XM
DeBracy - Debbie
gizmo - giz
Sapient - Sap
Übereil - Ubbe

Dels tycker jag om namn som liknar varandra:
Anarchclown - Anchorman
Zimith - Zadrith
Storuggla - Nightowl
Vitulv - Skuggvarg
Stövelkkatten - Sabelkatten

Dels tycker jag om namn som får en att undra hur personen tänkte när denne kom på namnet:
Duddmannen
MiniMoni

anth

Vetefan
Brune faraonen said:
Recca said:
Jag skapade en liknande tråd förut som gällde namn+avatar eller liknande. Då gick jag igång på Organ och några till som jag inte riktigt kan naila på rak arm.

Har för mig jag nominerade Slarn. Det är ett namn jag går igång på. Sen nominerade jag Walium men det var mest för avataren, ty den älskar jag.

Jag skall rannsaka mitt inre och återkomma lite i frågan. Kulig tråd Recca!

Hejja hejja!
F*n Bruno - hur har vi kunna glömma den bästa forumiten av dem alla???

HODOR!

Genesis

Ni dés ni maître
Jag gillar namn som är ordskämt. Bäst av alla är antagligen Kex Luthor, men här är några till som är bra: nymfetamin, The Terminaughty, Anonymouse, Hellectrician

Användarnamn som är bra men inte ordskämt: Zorgie (zombie-orgie?), Kapten Calzone, Raktskjutarn, Tomatalven, Mördarpappan, Mustaschmannen, Runkpapper, Legogris, Farbror_Funkus

anth

Vetefan
Genesis said:
Hellectrician
Roligast är att användaren tidigare hette Hellcop - och namnändringen kom av att personen faktiskt bytte yrke.
(ni får själva gissa vilket yrke personen hade före respektive efter namnbytet :gremsmile: )

Konrad Konvalj

Myrmidon
anth said:
F*n Bruno - hur har vi kunna glömma den bästa forumiten av dem alla???

HODOR!
Hodor är givet den bästa formuiten, men det är ju snarare hans konversationer som är upplyftande inte användarnamnet i sig.

Jag har nu fnulat klart på min lista:

Organ
Slarn
Inavlad

Troligen topp 3 där.

Sen gillar jag:

Eksem
Ond bråd död
弾幕
Slanfan
Hodor
Undertakerwobban