Nekromanti Vem har skrivit äventyr: "de fördömdas sista hopp"

Eagle

Swordsman
Jag tycker Sorgernas brunn var ett mycket bra äventyr och jag frågar därför att jag hoppas att det är samma författare som gjort de övriga äventyren till Eon. Någon som vet?

Gastono

Hero
Jag har bestämt för mig att alla inte är skrivna av samma person men mer än så vet jag tyvär inte :/

Hjalle

Swashbuckler
Tror han heter Johan Söderberg, men jag är inte riktigt säker.

Om du gillar Sorgernas brunn vet jag inte riktigt om vi har samma smak, men jag tycker iallafall De Fördömdas Sista Hopp är ett utmärkt bra äventyr och alla gånger köp- och spelvärt. Annorlunda miljöer, fina intriger, otroligt färgstarka spelledarpersoner, fantastiska illustrationer, fin Eon-känsla, härliga äventyrshändelser - det enda jag kan klaga på är väl viss rälsningsvarning och den något tråkiga ärkeskurken. Men äventyret är alla gånger värt att köpa, läsa och spela.

-Hjalle, tycker.

Gylf draken

Warrior
Har inte spelat Sorgernas brunn än även om SL äger boken, men rekomenderas De fördömmdas sista hopp, ett utmerktäventyr.

VH Jens.L "Kör gärna med ett par råbarkade svärdsmän och en magiker eller liknande :gremwink:"

Helmgast
Eonäventyrsförfattarna

Sorgernas brunn är skriven av Johan Berg, med tack till Johan Salomonsson. De fördömdas sista hopp är skriven av Johan Berg och Salomonsson. Regnsynd skrevs av Marco Bermann. Jarla och Diamantäpplet är Dan Johanssons kreationer.