Re: Rising har ett enda klagomål på forumen:
Rising, jag har aldrig någonsin kallat en användare dum. Inte ens de som med råge förtjänat det. Jag har kallat användare lata, och kommer att fortsätta att kalla dem lata. Användare som begär funktioner som redan är implementerade är i mina ögon lata.
Vad som sedan görs i verkliga livet är inte riktigt samma sak. Dessutom så måste jag säga att jag är en person som uppskattar ärlighet. Din första punkt skulle jag inte ha några som helst problem med, däremot skulle jag känna att "tack, vi skall ha det i åtanke" låter väldigt svagt och tanken att de kommer ignorera mig skulle infinna sig.
De synpunkter som luftades var till viss del implementerade, den enda punkten som inte finns "på riktigt" är att inlägg flyttas efter när någon skrev något i dem. En kraftig majoritet av de som betalar för de här forumen hyser stark illvilja gentemot sådana system av ett flertal olika orsaker. Denna del kommer vi således inte alls att försöka jobba in själva. Gör grundutvecklaren det så är det inte omöjligt att vi arbetar in det som ett alternativ, men annars kommer det inte att hända.
Men visst, om besökarna vill att jag från och med nu skall anta en kall "tack för dina synpunkter, vi skall ta dem i beaktande" så kan jag göra det. Det kommer kosta en hel del ärlighet från min sida, något jag personligen sätter betydligt högre än att vara serviceinriktad. Förmodligen slutar det hela med att jag antar position två, och helt enkelt inte svarar.