Nekromanti Vildhjärta

Zirkasa

Veteran
Hejsan!!

Var på tradition i göteborg men de hade inte fått in vildhjärta ännu. Är det någon som har lyckats köpa det än?

Zirkasa

Nerosuferoth

Swordsman
Jag köpte Vildhjarta och rollformulären igår. Handlar dock i Kristianstad så om du bor i Göteborg är det nog smartare att vänta än att göra sig besväret att åka hit:) Jag skrev några halvspontana rader om Vildhjarta längre ner i tråden "ang Vildhjarta" om du känner för att läsa det.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?

Hasse

Hero
Riotminds har gjort det igen!

"Det finns på Tradition i Nordstan, även rollformulären"

Japp, var oxå där och köpte båda.

Vill bara säga att båda produkterna är grymt snygga. Har inte hunnit läsa igenom Vildhjarta ännu men skummat igenom det och det motsvarade mina förväntningar med råge så ett stort tack till riotminds för ytterligare en suveräns produkt som det varit värt att vänta på. Bonner och Bertings bilder är som vanligt bäst, vet inte hur de gör men äckligt bra blir det alltid iaf.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Recension m.m.

...kommer på söndag natt eller under måndagen upp på Altors Vidder för både rollformulären som Vildhjarta. Dessutom så kommer en intervju med Dante att läggas upp samtidigt så passa på att kolla in på måndagen /images/icons/smile.gif

- Robert Jonsson

"För att se igenom den slöja vi skapat så måste vi öppna ögonen..."