Skrytinlägg ...
Jag är 32 år och har spelat sedan 1982.
Jag har spellett: Drakar och Demoner (v. 1), Drakar och Demoner (v. 2), Drakar och Demoner Expert, Drakar och Demoner Ivanhoe, Drakar och Demoner Samuraj, Chock, Mutant, Cyberpunk, Cyberspace, Rolemaster, Middle-Earth Roleplaying, Dungeons & Dragons, Advanced Dungeons & Dragons, Call of Cthulhu, Pendragon, Warhammer Fantasy Roleplay, Western, Judge Dredd, Twilight 2000, Delta Force, Kult, Spacemaster, Teenage Mutant Ninja Turtles and Other Strangeness, Villains and Vigilantes, Cyberpunk 2020.
Utöver dessa spel har jag spelat: Mutant 2, "Nya" Mutant, Dungeons & Dragons 3e, Runequest, Star Wars, Stormbringer, Generic Universal Roleplaying System, Fantasy Hero, Traveller, Bushido, Hârnmaster, Shadowrun, Phoenix Command, Palladium Roleplaying, James Bond, Top Secret, Khelataar, Ars Magica, En Garde!.
Dessutom har jag läst (men inte spelat) följande spel: Drakar och Demoner (v. 6), Amazing Engine, The Dying Earth Roleplaying Game, Werewolf, Gondica, Gemini, Sagan om ringen, Dragonlance Fifth Age, Viking, Macho Women with Guns, Wheel of Time.
Förmodligen har jag glömt ett och annat spel.