Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Jag är övertygad om att ni, liksom jag själv, är nördiga vad det gäller fler saker än rollspel. Själv har jag alltid gillat leksaker, särskilt actionfigurer. Bland de gamla favoriterna hittar man främst Masters of the Universe. He-Mangubbar alltså. Till min stora vånda och besvikelse sålde jag alla mina gubbar när jag klev in i tonåren och jag hatar mig själv för det.
Nåja, man får ju nya favoriter. Mina nya är Bionicle. Jag har inte köpt actiongubbar på många år (förutom Dungeons and Dragonsminiatyrer). I lördags fick jag två Bioniclegubbar av Chrull och hans tjej i födelsedagspresent och jag älskar dem! De var skitroliga att bygga ihop och ser asballa ut nu när de står i bokhyllan och slåss.
Kolla bara vilka hårdingar;
Vorakh
Lerakh
Visst är de coola! Vorakh är lite coolare eftersom han är svart och lite ondare än Lerakh, så han vinner oftast.
Nå, vad gillar ni för leksaker?
/Vulf
Nåja, man får ju nya favoriter. Mina nya är Bionicle. Jag har inte köpt actiongubbar på många år (förutom Dungeons and Dragonsminiatyrer). I lördags fick jag två Bioniclegubbar av Chrull och hans tjej i födelsedagspresent och jag älskar dem! De var skitroliga att bygga ihop och ser asballa ut nu när de står i bokhyllan och slåss.
Kolla bara vilka hårdingar;
Vorakh
Lerakh
Visst är de coola! Vorakh är lite coolare eftersom han är svart och lite ondare än Lerakh, så han vinner oftast.
Nå, vad gillar ni för leksaker?
/Vulf