Nekromanti Vilka är era favorittrådar i Eon forumet?

Eagle

Swordsman
De senaste dagarna har jag lärt mig hur man markerar trådar som favoriter, så att jag slipper söka efter dem gång på gång, utan snabbt kan ta fram listan över mina favorittrådar.

Vilka är era just DINA favorittrådar och på varför tycker du just dessa trådar är bäst?

Min förhoppning är att få en massa kul läsning genom att upptäcka gamla trådar som är favoriter hos er, men som jag inte har läst. Att hitta de bra trådarna kan ibland vara som att hitta en nål i en höstack, så om alla bidrar med sina favoriter, så är det ju som att vi tillsammans bygger en stack med bara nålar ;-)

Gastono

Hero
Har ett par men de är mest för att komma ihåg bra regeluppslag eller för att jag inte orkar läsa någonting precis när jag ser det...

Hjalle

Swashbuckler
Tja, jag har en mapp i min rollspelsmapp son heter Ymirstuff och består av en massa mastodontinlägg denne gjort... Fast många av dem är på rollspelsforumet.

-Hjalle, som känner att det är för tidigt.

Ceram

Hero
Re: Varför är de flesta av mina favoriter OT?

Tack för dom fina favorittrådarna. Den där babartråden var verkligen en hitt. Skönt när fölk länkar till bra inlägg uppkommna innan ens egen forumtid :gremsmile:

/Ceram, var bara tvungen att skriva lite efter att ha skrattat högt åt babar...