Keys from the Golden Vault. WotC gör många mediokra äventyr och detta är någon slags heist-anotolgi, jag gillar varken heists eller antologier. Man kan titta på äventyret för nivå fyra gubbar på DDB, det ser okej ut, men inte mer än så. Pass.
Glory of the Giants. Detta är som Fizabans, fast för jättar. Jag gillar jättar. Men DnDs take är väl så där. Ska bläddra i butik, köper kanske, det beror på om den verkar ha något som är intressant för en kampanj jag grunnar på.
The Book of Many Things. Jag vill ha mindre saker att hålla reda på, inte mer. Pass.
Phandelver Campaign. Den gamla startboxen har bra rykten, men jag gillar den inte. Plothål och känns som de försökt trycka in ett 1-10-äventyr i för litet format. Jag körde en kraftigt moddad variant. Pass.
Planescape. Vagt nyfiken. Min nästa kampanj kommer antingen ha koppling till Spelljammer eller Planescape, så beror lite på var jag landar där.
Så tre "nej", och två "kanske" för mig.
Detta beror så klart också på hur WotC uppför sig framöver. Om de återfaller till sina Lawful Evil-vägar så får de inga pengar av mig.