soda said:
Jag kommer om vi kan styra upp lite roliga spel. Inget av de officiella arrangemangen intresserar mig just något. Har nog bara möjlighet att komma 1 utav dagarna, så det är beroende på vilken dag övriga kan tänka sig spela kul.
Jag kommer inte att delta på några officiella arrangemang, utan tänker mest dyka upp med en väska full med indiespel och lura bort folk från tradspelstöntarna.
Jag laddar bössan med InSpectres, The Shab al-Hiri Roach, Best Friends, 3:16, Shock:, Grey Ranks, Dogs, Polaris och ett antal till (inklusive ett antal svenska spel). Jag har inga planer, så oavsett vilken dag du dyker upp så är det bara att grabba tag i mig och sätta igång och spela.
Finns det intresse att spela Houses of the Blooded, Wicked age, PTA och/eller wushu så hojta.
Houses of the Blooded kan jag spela om det är det enda som erbjuds för tillfället, men det lockar mig inte så mycket (jag har inte läst igenom det, men har fördomar mot John Wick). In a Wicked Age har jag bara lirat via Skype med utlänningar, men det är ashärligt. Jag är på. PTA har jag läst igenom och studerat en massa AP-trådar om, och planerar att köra en kampanj när vi är klara med 3:16, så det är jag också intresserad av. Wushu är jag ideologiskt emot. Det skulle kanske vara intressant att prova det, men jag kommer att ha en sådan negativ attityd att jag antagligen sabbar spelet ...
Så kom, för all del! Klart som tusan vi kan styra upp skoj! Sådana som vi behöver ju inte förbereda sig, utan kan bara ses och skapa kul tillsammans!