Vilken är den bästa scenen i Fresh Prince of Bel-Air?

Franz

Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Bäst vet jag inte, men min favoritscen från när jag var yngre var när Carlton blir spelberoende:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
MODERERING

Jag förstår att det är svårt att låta bli att berätta att något är dåligt i en tråd dedikerad till att att någonting är bra, men gör i alla fall ett försök, tack. Och om någon misslyckas, anmäl det istället för att hobbymoderera. Ni vet ju redan det här, så jag borde inte behöva berätta det!

Den enda scenen jag minns är när farbror Phil mycket handgripligt kastar ut Jazz ur huset, så det måste ha varit bra!

Dilandau

Myrmidon
Den här, så klart. Hur skulle det kunna vara någon annan? Här ser man verkligen att Will Smith inte bara är en pajas, han kan spela.

Ja han är helt klart underskattad som skådis. Sen gick han vidare och gjorde tusen filmer som kanske inte krävde så mycket av just de musklerna.

Fenhorn

Amatör på proffsnivå
Enda scenen jag minns är när Carlton bryter den fjärde väggen och springer runt och skriker "nooo", eller något sådant. Minns inte varför han gjorde det heller. Normalt så gillar jag inte när man bryter den fjärde väggen, men ibland när det görs rätt så är det kul.

edit: Här är den scenen :cool:

Last edited:

Rickard

Urverk speldesign
Den mest ikoniska scenen

Den mest omtalade
Wills pappa hälsar på. Älskar hur James "Uncle Phil" Avery spelar här.

Det skämt jag minns bäst