Nekromanti Vilken forumit är snyggast?

Organ

Out of time, out of mind
Re: Skönhetsbedömningar (OT)

Fan Maggan, du är ju en riktig pudding! :gremcool:

/Anders

Nightowl

Champion
Storuggla!

Storuggla är både extremt söt, klär sig i en stil jag gillar (lite huvudpersion i drama från 50-talet, sådär) och rolig. Tyvärr är han straight och gift. Mina försök att förföra honom misslyckas jämt. :gremfrown: (De har dock roat publiken sedan 2001.)

Några bubblare:
Feuflux ser sådär oskyldigt gullig ut på sina foton.

Sedan fanns det en kille som hette... Cae-ka Sundor. Han var hawt, jag träffade honom på ett konvent en gång. Hubba-hubba!

Vulf är hunkig men på ett lite porrfilmsaktigt sätt sådär...

Om jag skulle övervinna min motvilja mot vulvor (bröst är ju OK) måste jag ursäkta forumets övriga damer, men jag tror faktiskt Vavva (som inte synts på länge) vinner.

Erik

magoo

Hero

Det är en text, ett ambigram. Det står Reality från betraktarens synvinkel och Fantasy från min. Det finns massor med ambigram-mönster på denna länk:

wowtattoos.

MrG

Swashbuckler
Redan när jag såg rubriken tänkte jag skriva Magoo, och när hon lägger till den där bilden... Annars är det svårt att veta Magoo ser snygg ut på sin presentationsbild, många andra är okänt vilket utseende de egentligen har.

Utifrån vad jag sett på konvent så förstår jag folks komentarer över Bearnie, för dom ögonen... å andra sidan har jag sett honom spela framfusig transvestit och det var renodlat skrämmande och tar ned betyget.

Så svårt att bedömma grabbarna (har sett för få och är inte lagd åt det hållet), jag skulle nog lägga en röst för The_Groger, speciellt efter att han klippte sig.

-Gunnar (som nästan funderade över varför ingen nämnt forumiten som hade bar överkropp på sin avatar (i alla fall på Sveroks forum))

Lycan

Hero
Vad är det för hemsk idé egentligen? Den här tråden alltså. Jag hade tänkt umgås med Bearnie, ni får inte göra honom ännu mer medveten om sin snygghet!

Nu har jag inte träffat lika många forumiter som ni andra, men jag har själv the hotts för Mogge.

- L

Dimfrost

Special Circumstances
När jag för första gången (!) träffade Mogge på GothCon-pubben i år blev jag mest förvånad över att han inte var 13 längre, men han var väl rätt söt också kanske. :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
Folk som är stiliga har vi gott om, så jag ska försöka hålla mig borta från att kommentera sånt.

Snigel är symmetrisk och välbyggd utan att vara svennebananbiffig. Vore jag kvinna vore jag smält.

DeBracy är manligt myspysig och skönt bohemisk, det tycker jag är snyggt.

RipperDoc var snyggare förr men bibehåller en aire av sofistikerad, glamorös skabbighet som jag själv ibland strävar efter.

Snyggast av alla är givetvis vår egen filmstjärna Simon. Han ser ju ut som en vanlig människa, och lite ruff-söt sådär som tjejerna vill ha det.

Själv tänker jag aspirera på titeln när jag gått ner ytterligare 15 kilo eller så. :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon

Fan. Nu är jag uppe i typ fem tatueringar jag vill göra.

magoo

Hero

Hehe! Jag skulle tro att jag inte är särskilt unik ändå, så knyck du bara!

Jag hade funderat på en tatuering länge, men jag tycker att det är menlöst att göra en som inte talar till en. Och eftersom jag är den som förespråkar verklighetsförankring bland mina nördkompisar och mer nörderi hos övriga så passade den mig fint!

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Zaphod

Zaphod ser ut precis som den sortens mysiga tornedalsgubbe man kan tycka om.

Han är förstås inte gubbe än, men han har rätt sorts benighet.

Kort sagt: Han påminner om gamla Lasse Lindahl från Pajala. På ett snyggt sätt. Och han ser verkligen tornedalsk ut.

Basenanji

Postd20modernist
Dante!

Dante är snyggast!
Rockstjärna parat med soft tillbakalutad hemmafilosof. Ibland med mustasch!

Överlägset.

/Basse, chrull/Vitulv på andraplatsen.

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Zaphod

Stackars Zaphod. Påminn mig om att aldrig be dig säga något snällt om mig, om detta blir resultatet. :gremgrin:

Storuggla

Champion

Jag å andra sidan kräver att hon säger något snällt om dig nu :gremgrin:

Storuggla, så stryker jag hennes konvensskuld

Arfert

Facit
Om jag skulle använda några forumiters nunor som snygga people-modeller i en reklamkampanj för nån mer cool produkt skulle det nog bli Dante, Simon och Bearnie. Sen finns det ju en annan manlig reklamfilmsikon, och det är "tönten".. och then there is no end to the possibilities ;-)

T / Proffset har talat.

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland

Jag tycker Dimfrost är fin också, fast han liknar Han en del, fast han inte är så benig... men jag kommer inte ihåg hans ögon, även om jag minns resten av hans ansikte.

Det är skitskumt, men det gör honom mystisk, så man vill ju se honom igen :gremlaugh:

/Xhakhal, skudfri!

EDIT: jag är skuldfri också. /EDIT

Sodivra

Champion
Skånesnack

Rasmus kindben är superior, de ser gladare ut. Hallå eller, det kan ju vem som helst med ett känsloliv se.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag tar tillbaka ALLT! ...

Jag vill ändra mig.

Igår dök Simon upp på min villaförortsspritfest, och förutom att han är extremt trevlig och genomsympatisk är han även en väldigt stilig karl.

Det var som om den unge Adonis stigit ned och börjat hinka groggar i mitt kök.

Så, visst, de där andra jag nämnde är fortfarande rollspelsnördstilikoner, men Simon kammar hem priset som snyggaste forumit med hästlängder.