Nekromanti Vilken massmördare är du?

Organ

Out of time, out of mind
Re: Velma Barfield Könsdiskriminering Hon var ju trist

Problemet med kvinnliga massmördare (ja, förutom att de är massmördare alltså) är just att de är stentrista! Antingen så är de sjuksköterskor som barmhärtighetsmördar sjuka åldringar på nått hem eller så är de sjåpiga våpbrudar som döms för medhjälp till någon pojkväns mordorgier, och det bara för att de är för korkade och/eller hunsade för att säga nej när denne väser "Let's waste the motherfuckers!". Nej, fram för självständiga, initiativtagande mördaramasoner som inte tar skit av någon, oavsätt om det är fråga om pojkvänner eller poliser och åklagare! :gremgrin:

/Anders

Jambu

Swordsman
Usch... jag me [ANT]

Och jag tycker själv INTE att det passar. Skriv in lite fler mördare för tusan!

Nightowl

Champion
Ed Gein

Men det visste jag redan. En presumptiv svärmor, på den tiden jag försökte få kontakt med motsatta könet, hävdade att jag liknade Norman Bates. Och han stoppade ju också upp folk.

Erik, däremot har ingen liknat mig vid Buffalo Bill eller Leatherface. Än.

G

Guest

Guest
Inte konstigt att alla blir samma typ...

"My test tracked 1 variable How you compared to other people your age and gender:

free online dating free online dating
You scored higher than 62% on WhichKillerRU"
Med en variabel i sådana tester, kommer man aldrig fram till något jämförbart när det gäller personer, för seriemördare kan jag tänka mig att det behövs åtminstone 3-4 variabler, seriemördare är ofta mycket mångfacetterade nämligen.

Zorbeltuss blev Ed Gein och tror att variabeln mäter skalan human->perverterad... endast.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Richard Ramirez [ANT]

Gjorde testet igår och sparade inte några kommentarer om honom eller så men jag tänkte det vore schysst att visa på att det finns fler än Gein och Berkowitz. :gremcrazy: