Nekromanti Vilken typ av gnällspik är du?

Troberg

Sinister eater
Är det bara jag som börjar bli lite trött på alla trådar i stil med "Vilken [whatever] är du?".

Det var kul ett tag, men någon måtta får det vara. Internet är översvämmat av sådana tester, med vars hjälp jag bland annat fått reda på att jag är 57% nörd, Robocop, scoched earth tank, Kosh, Stalin osv. Kul för de som är anhängare av grundlös populärpsykologi.

Kanske kul, men hör det hemma här? Är det inte snart dags att införa ett förbud mot sådant och låsa dem så fort de poppar upp?

chrull

Stockholm Kartell
Jag låser dem om jag kommer dit innan någon annan. Som jag gjorde med "vilken old one är du"-tråden på skräckforumet. Men då fick jag flera arga PM av folk som visst tyckte det här hade med skräckrollspel att göra.

Men jag ska försöka bli hårdare nu. Testen kan vara kul, men det finns inget stort behov av att folk postar trådar om testerna att folk sen går in och svarar i stora rader om vad de blev.

Visst. ibland kan det vara kul att göra testerna. men merparten av dem är faktiskt riktigt sunkigt gjorda och resultatet har knappt någonting med frågorna att göra.

Så snälla. sluta med de där posterna...

och om ni vill göra fler tester så gå in på thespark.com Men posta inte resultaten här.

chrull

Feuflux

omjonasson.se
En ordinär gnällspik tror jag.

Är det bara jag som börjar bli lite trött på alla trådar i stil med "Vilken [whatever] är du?".

Nja, bryr mig inte så mycket. För min del för de gärna vara kvar, men jag kommer inte sakna dem så mycket (intalar jag mig själv) om de direktlåses (vilket de enligt chrull ska göras om jag fattade rätt).

Insignia

Swashbuckler
Re: En ordinär gnällspik tror jag.

Jag tycker ungefär detsamma. De stör mig inte, men jag behöver dem inte heller. För övrigt så är jag både Nyarlathotep och prinsessan Leia, och undrar ifall det borde oroa mig.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Den högljutt predikande

Jag tycker faktiskt att det är roligt med små tramsiga tester och frågeformulär. Ett uppigande inslag. Dessutom är de faktiskt inte särskilt vanligt förekommande.