Nekromanti Vilket röj..

Stranger

Veteran
Vilket jäkla röj det blev. Dessa sheriffer skulle ju bli en enkel match för oss, visserligen gick det ju fint i början när Billy "Wild" Coran satt två skott (eller hur många det nu var) i en av bröderna från taket och de andra rensade upp på andra sidan gatan. Men sedan kom självklart den där fulingen med buffelbössan och satt en kula mitt i mellan ögonen på Abe som tumlade ned för taket. En kul sak var ju att fegisen Lee Hancock stod och utkämpade något konstigt krig mot stats befolkningen medans vi knegare till Lee fick tampas med bröderna. Jaja röj var det och en sak är säker..... The Stranger will be back....

Stranger - troligen var gatan ganska rödfärgad efter striden.....och där stod de och slog på varandra medans staden sakta men säkert försvann

Riddaren

Swashbuckler
"En kul sak var ju att fegisen Lee Hancock stod och utkämpade något konstigt krig mot stats befolkningen medans vi knegare till Lee fick tampas med bröderna."

Lee Hancook var så självsäker där han stod i klocktornet, svår att träffa och hög höjd, hade ju hela 22 i försvar på denna position. Men kaxigheten tog sitt pris tillslut när han föll för en buffelbössa ner från kyrktornet.

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

Gabriel_UBBT

Warrior
Låter skoj!

Nästa gång så ska jag vara med å lira också... Jag vvar tvungen att dra, mina polare var lite missnöjda med att bara stå där.

De är inte rollspelare ska väl tilläggas, nästa gång åker jag själv eller med likasinnade å då j**lar ska ni få se på krutrök å bloooooooooooooooooodddddddddddddddd!!!

Gabriel - www.MithrilOrden.Com