Avsked [½ OT]
"Vilken DoD version är egentligen bäst?"
Av de officiella så tycker jag nog EDD är bäst (även om detta bara är ett tillägg och ingen version).. DoD2-3 innehåller visserligen stämning när man läser regelboken, men EDD innehåller grunderna för hur man ska spela DoD.. EDD är även relativt logisk, även om vissa missar har skett.
Dock så tycker jag min egen version är vettigast..
Slutligen vill jag bara skriva att detta är mitt sista inlägg på forumet. Anledningen varför jag kommer att sluta besöka forumet är för att det tar upp för mycket tid. Tid som har stulits från mina studier. Jag kommer fortsätta knåpa på regler och äventyr, men inte dela med mig av min visdom och ta lärdom av eran. Jag har lärt mig otroligt mycket under min tid här på forumet och har utvecklats mycket som rollspelare. Nätet kan vara fantastiskt med all sin kunskap, så länge man inte fastnar i det - något som jag har gjort.
Till alla er som jag har förolämpat så ber jag om ursäkt och till alla er som jag inte har hunnit att förolämpa så ber jag om ursäkt.
~[color:\\"green\\"]Han[/color] som har loggat ut
<CENTER><TABLE><TR><TD>Tittar upp mot den svarta, stjärnklara himlen. Känner den kalla, fuktiga luften. Blundar, super in
den friska luften genom näsan i ett djupt andetag och njuter av kylan inom mig. Jag älskar höstnätter.</TR></TD></TABLE>