Nekromanti Vill du spela rollspel med mig på Gothcon?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag tänkte försöka fortsätta min tradition av att spela Robert Jonssons arrangemang på Gothcon, men står i princip utan grupp. Eller ja, troligen har jag mig själv och en till, men två spelare doth not a group make. Arrangemanget Villovägar vill ha 4-5 spelare, så jag eftersöker därför 2-3 pers till som kan tänka sig att hoppa in.

Jag står för lagets anmälningskostnad.

Annars bjuder traditionen att jag aktivt undviker att faktiskt vara med och spela något under Gopthcon, till förmån för att alternera mellan att skrämma bort kunder i makarrummet och att umgås med folk och vandra runt i butiker och sånt. Men om ni har något fräsigt arr ni vill dra med mig på är jag hyfsat öppen för förslag. Vostok verkar till exempel väldigt fränt, det skulle jag kunna tänka mig om jag får med mig folk och det fortfarande finns plats när jag kan anmäla oss.

krank

Jag är för övrigt för gammal för att spela till tre på natten så jag har bokat in mitt "lag" på fredagen mellan 16 och 21.

krank

Ska förvarnas om att jag raggar folk på annat håll också, bl.a bland kamrater jag träffar kanske 1-2 ggr per år max, som troligen får företräde. Så en intresseanmälan kommer inte automagiskt att leda till att man får vara med... Och jag förstår såklart om ni också håller era options open och bokar in annat istället. Det får så lov att vara lite flytande, det här.

Lukas

Mannen i Gult
Som indierumshängare så kommer jag inte veta om jag har tid att vara med fören typ en kvart innan, eftersom det helt är beroende av om jag just då har någon cool spelgrupp att spela något coolt med.
Så om du har någon plats kvar precis innan så kan du höra av dig till mig så kanske jag kan.
Men oddsen är inte så stora eftersom du är en gubbjävel och inte väljer att lägga spelpasset på natten där det händer mycket mindre coolt i Indierummet.

krank

BUMP!

Jag har i dagsläget en grupp som består av mig, en eller möjligen två kamrater, kanske Lukas och möjligen kanske gizmo? Jag vill gärna ha fler intressenter; äventyret är ju gjort för flera.

Det är bokat och betalt, så allt man behöver bidra med är en önskan att spela lite lagom traddigt med mig och Robert, typ.