God45
#PrayersForBahakan
Jag hade den där vill du vara en gud tråden för ett tag sedan och den var kul att skriva på så jag har funderat på att skapa något liknande ett tag. Jag bestämde mig för att bygga vidare på samma setting och vad behöver man då? Man behöver folk att slåss mot!
Så vill du vara den mörka härskaren som erövrar länder? Eller kanske trollkarlen längst ner i ruinerna som letar efter fler gömda skatter medan han skyddar de han redan hittat från äventyrare? Eller vill du bara vara en level 1 bandit som vill fucka upp några nybörjar äventyrare?
Så här fungerar det:
1. Eftersom jag redan använde era forumnamn till att göra er gudomliga så kommer ni behöva välja ett namn på er skurk.
2. Välj en klass.
3. Välj vilken level mellan 1 och 20 som din skurk ska vara.
Och det är det
Vem vill vara skurkaktig först?
Så vill du vara den mörka härskaren som erövrar länder? Eller kanske trollkarlen längst ner i ruinerna som letar efter fler gömda skatter medan han skyddar de han redan hittat från äventyrare? Eller vill du bara vara en level 1 bandit som vill fucka upp några nybörjar äventyrare?
Så här fungerar det:
1. Eftersom jag redan använde era forumnamn till att göra er gudomliga så kommer ni behöva välja ett namn på er skurk.
2. Välj en klass.
3. Välj vilken level mellan 1 och 20 som din skurk ska vara.
Och det är det
Vem vill vara skurkaktig först?