Nekromanti Vill spela (söker spelargrupp)

Skuggvarg

Hero
Jag vill spela Dungeons & Dragons 3. Finns det plats i någon spelargrupp i Västerås?

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Skuggvarg on 2001-09-18 12:50.</EM></FONT></P>

King Kromm

Hero
Borde inte detta höra hemma på kontakt annaonser??

Men iallafall.... Du borde nog säga var du finns... kan vara lättare att svara då...

/King Kromm

Det finns gurkor i västerås. Men jag vet inte om det finns spelargrupper i västerås....

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Jag trodde att du bodde i Jukkasjärvi iom att du frågade efter folk i västerås. Hoppas att du kommer att hitta folk, ehum, eller gurkor i västerås. Gurkor finns i varje fall.....

Skuggvarg

Hero
Värst vad du var kaxig då? Jag höll på att ändra alla mina inlägg där jag sökte folk, för att Weatherman klagade på att jag inte skrivit VAR jag sökte folk. Som ett direkt svar på det skrev jag mitt andra inlägg, och nämnde att det var Västerås. Därefter ändrade jag det första inlägget, men glömde bort att ändra det andra. Nu har jag ändrat det med, så sluta klaga nu.

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."

Oj! Förlåt! Jag insåg inte att du ändrat inlägget...Det såg ju ut att vara "äkta". Men vänta nu, är det inte en "gurkdialekt" jag känner igen i ditt inlägg? Jag undrar vilket hörn av sverige du kommer ifrån......Ja, just det, du var från västerås!!! Så var det ju!

Kitzune

Swashbuckler
<I>"Ja, just det, du var från västerås!!!"</I>

Kan vi inte åka ner dit och ha en gurkpicknik, alternativt
Gurkparty ? /images/icons/wink.gif

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"

Gurkpicknick låter fint! Skuggvarg bjudor på gurkor i västerås! Outstanding!

Skuggvarg

Hero
Hah!

Där har du allt fel, min uppkäftige ovän. Jag är smålänning, så det så, men jag har bott i Västerås i ca ett år snart. Vad har du för småjävlig kommentar att komma med nu då?

/Skuggvarg

PS. Skämt åsido, men ditt eviga tjat klassar jag som trakasseri på hög nivå, och folk som håller på med sånt trams, ser jag ner på. DS.

Re: Hah!

Jag ber om ursäkt för att jag retat dig lite.... Jag visste inte att du skulle ta åt dig så mycket. F'låt!

Västerås är känt för att man odlar gurkor där. Så jag småtrakasserade skuggvarg en smula för det bonniga i att odla gurkor......Fast nu har jag bett om ursäkt, så nu ska jag inte trakassera mer....och inte alls säga något som kan uppfattas som stötande.

*Ropar* Skuggvarg är en gurka!

Haha, vad kul!! Nej, jag ber om ursäkt igen. F'låt!

Skuggvarg

Hero
Fast eftersom jag bara har hunnit bo ett ynka år i gurkstaden Västerås så behöver jag inte ta åt mig så mycket. Men han höll på som en galning, varenda inlägg jag gjorde i eftermiddags kommenterade han med någonting som relaterade till gurkor. Då blir man irriterad.

/Skuggvarg

Kitzune

Swashbuckler
Re: Rättning i ledet

<I>"Haha, vad kul!! Nej, jag ber om ursäkt igen. F'låt!"</I>

Jo. Antagligen tog han illa upp - I vilket fall så ser det
lite störande ut på Forumen att ha en miljon inlägg om
gurkor i trakaseriform från dig. Kan du vara så vänlig och
sluta /images/icons/mad.gif

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"

Re: Rättning i ledet

Jag lovar Kitzune, nu har jag slutat. Jag slutade faktiskt för länge sedan....så det så!

chrull

Stockholm Kartell
Det här borde ha stoppats.

Okej okej. jag erkänner. jag läste inte igenom tråden när den dök upp eftersom jag trodde den skulle dö när någon sa att det inte hörde hemma här..

tänk vad fel man kan ha...

Så här är det:
Liknande inlägg som det här ska finnas på forumet "kontaktannonser". Lägg in ett inlägg om vad du vill spela, var du vill spela och med ungefär vilka.. Förhoppningsvis får du svar... annars kan man ju alltid hänga några dygn på den lokala spelbutiken..

Och sen över till Caen... Sluta med det du höll på med. Och gör inte om det igen. sånt kallas spamm och trakaseri. två saker som är förbjudna på forumen. Särskilt forumen JAG är moderator över.
Alla vänner nu? Bra!

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Skuggvarg

Hero
Re: Det här borde ha stoppats.

Han har slutat retas. För länge sen. Men tack iaf. =)
Jag har försökt hitta folk genom att annonsera i kontaktannonsforumet, men det verkar inte vara någon som bryr sig där. Naturligtvis blev jag sur, och tänkte att det säkert finns grupper som HAR plats, men kanske inte känner något stort behov av att ha en spelare till i gruppen. De skulle kanske kunna tänka sig att släppa in en, bara det att de inte aktivt letar efter någon. Dessa spelare tittar säkert inte i kontaktannonsforumet, men däremot i forumet för det spel de är intresserade av, och då skulle de se min annons. Tänkte jag. Jag fick faktiskt tag i en person, för ett tag sen, men han har visat sig vara helt omöjlig att få tag på, sen en tid tillbaka.
Någon lokal spelbutik finns dock inte, så det är ganska kört. Jag bor i Västerås, och alla spelbutiker här blir tydligen utkonkurrerade för att vi bor så nära Stockholmia.

/Skuggvarg

Jag slutade för länge sedan, kära chrull. Mmm, det hela började lite oavsiktligt, för jag hade aldrig räknat med att skuggvarg skulle reagera så häftigt på mina anmärkningar om gurkor. Men nu är jag och skuggvarg kompisar, så du behöver inte oroa dig för något......

Frid över D&D-forumet.....

chrull

Stockholm Kartell

javisst.. hela 20 timmar innan jag skrev mitt inlägg..

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--