Nekromanti Vill spela (söker spelargrupp)

Skuggvarg

Hero
Jajjemen, jag vill spela Gondica, och jag har noll koll på det spelet, men spela det vill jag ändå. Så, finns det plats i någon spelargrupp i Västerås?

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Skuggvarg on 2001-09-18 12:55.</EM></FONT></P>

Weatherman

Hero
Det vore ju onekligen enklare för folk som har plats för en extra spelare om du berättade var du bor...

Sen finns det ett forum som heter Kontaktannons som är ett utmmärkt ställe att hitta nya spelgrupper på.

weatherman

------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.

Skuggvarg

Hero
Det verkar inte vara så värst många som läser de där kontaktannonserna, så därför tyckte jag att jag kunde skriva direkt i de relevanta forumen också. För de som inte vill läsa det här, har jag ju faktiskt skrivit i rubriken att det rör sig om att jag söker en spelargrupp. Men du har rätt i att jag borde tala om var jag bor. Jag har nu ändrat alla inlägg, och har också skrivit var jag bor, på min sida. Det borde räcka.

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Skuggvarg on 2001-09-18 12:56.</EM></FONT></P>