Nekromanti Vinterskogens Hemlighet i tryckt form ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jodå, du läste rätt.

I nästa nummer av rollspelstidningen Runan (nummer 36) finns VSH med. Äventyret omfattar 16 sidor i ny design (liknande den i det kommande Vildhjarta) av yours truly.

När Runan finns i butik är oklart, men den ligger tydligen hos tryckeriet i detta nu.

Rusa och köp (när den kommer)!

/Dante

Nerosuferoth

Swordsman
Låter trevligt det där. Jag är en stor beundrare av din layout. Det är bara det att jag inte har hört talas om Runan förut, och undrar om den är svår att få tag i. Där jag bor finns det inget Tradition runt hörnet, så jag blir tvungen att beställa den. Därför skulle jag bli riktigt glad om någon kunde berätta vem som ger ut Runan.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?

Nerosuferoth

Swordsman
Tackar

Nu blev jag jätteglad. Om inte killen som säljer rollspel här i Kristianstad kan ta hem den (han trodde inte det) så får jag försöka med Interpress eller något liknande.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?

Azagthoth

Myrmidon
Re: Tackar

Annars går det ju alltid att prenumerera på den. Inte särskilt dyrt om man tänker på att man får sex fullmatade tidningar med allehanda gottis i (som till exempel Vinterskogens hemlighet).

/Azagthoth

Rosen

Myrmidon
Re: Tackar

<I>Om inte killen som säljer rollspel här i Kristianstad kan ta hem den (han trodde inte det) så får jag försöka med Interpress eller något liknande.</I>

Man kan nog beställa den direkt från dem också; adressen finns ju på sidan.

--
Åke