Nekromanti Vissa likheter

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb

Hrmm ja, jag hittade ingen modernare bild på Krille för öjnablinket men det hoppas jag ni kan hjälpa till med. I vilket fall som helst har jag upptäckt vissa likheter i utseendet hos herrarna... och sedan... kanske det finns vissa likheter i övrigt eller?

Sedan undrar jag om det finns folk som har dubbelgångare i verkligheten. I vilket fall som helst snubblade jag över en man som hade samma längd, samma frilla (som senast jag såg honom i alla fall) äckliga likheter i ansiktet, men när jag ropade på Rosen så svarade han inte.. detta skedde i uppsala i början av december förra året, på centralstationen... jag vet fortfarande inte om jag såg fel.

Rosen

Myrmidon
samma längd, samma frilla (som senast jag såg honom i alla fall) äckliga likheter i ansiktet, men när jag ropade på Rosen så svarade han inte.. detta skedde i uppsala i början av december förra året, på centralstationen...

Huvva, har jag äckliga likheter i ansiktet? Hoppas Clearasil hjälper...
Um, näe, jag är rätt hundra på att jag aldrig var i närheten av Uppsala under december.

--
Åke

Nightowl

Champion
Det har tidigare på forumet konstaterats att Dnalor är väldigt lik mig . Jag kan nu avslöja att det beror på att jag är en klon av Dnalor som skapades av taiawnesiska Dnalor-dyrkare från 3400-talet, men jag rymde med en tidsmaskin och efter en kort sejour på 1700-talet under namnet "St Germain" for jag till 2000-talet för att utplåna honom och bli den ende sanne Dnalor, men tyvärr gjorde hans kung fu-kunskaper plus det faktum att han beskyddas av Shub-Niggurath att jag inte lyckats än.

Så nu var det sagt.

Kalle MCVI

Feuflux

omjonasson.se
I did not see this post coming.

Men det är kanske sant... Fjantasyns störste förkämpe och den som ogillar fjantasy allra mest (förutom Dimfrost då :gremgrin:) är tydligen lika...

Nightowl kommenterade det hela i vrålan med att imitera Vader/Krille och säga "Luke, I'm your father" varvid jag givetvis svarade "noooooo" och sen garvade vi som bara två äkta nördar kan. :gremsmile: