Nekromanti Vitulv bjussar på handouts

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jaha, då var gamle schysste Vitulv framme igen med lite bjussmaterial. Det brukar ju vara vikt åt pojkarna i DoD-forumet men idag så ska jag dela med mig även till rollspelsmakarna. Bifogar en bild som jag själv skall använda som underlag för att göra smaskiga handouts till mina spelare. Det är ett blankt bokuppslag som det är upp till var och en att fylla med balla kartot, tramsiga profetior, dagboksanteckningar eller annat tjafs.
Använd den gärna för privat bruk men inte i material som ni sprider på nätet då den möjligtvis kommer att dyka upp i något av mina kommande alster.

Håll till godo.

/Vulf

Foggmock

Myrmidon
Snyggt. Som alla andra handouts du gjort. Den borde man skriva ut och kopiera upp och även ge ut till spelarna som anteckningspapper för att höja stämningen på deras egna minneskludder. Eventuell dela ut dem till de skrivkunniga och bara låta dem anteckna saker, och rita kartor.

Den ligger på min hårddisk och kommer användas. :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Woah!!

Riktigt snygga! Min första tanke var, "faen vilka coola formulär det skulle bli"! Så en naturlig fråga är, är det okej att göra formulär av den här bilden?

Vitulv

Re: Woah!!

Riktigt snygga! Min första tanke var, "faen vilka coola formulär det skulle bli"! Så en naturlig fråga är, är det okej att göra formulär av den här bilden?
Mitt svar är; du får göra vad faen du vill av den :gremwink: Men som jag skrev tidigare så vill jag att du låter bli att sprida materialet över internet då jag nu håller på och filar på en modul till Trudvang som kommer att använda just denna bild.

Kul att du gillade den!

/Vulf

Ackerfors

Alas, your rapids!
That be good choice, man!

Klart jag inte sprider det utan din tillåtelse.

Lycka till med Trudvangandet. :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Wow !!!

Tjaa, om jag säger så här:
Jag assosierar direkt till en stycken munk som sitter & plitar i en bok när jag ser den här blden !!
KANONSYGG är det iaf !!!

Eksem

Champion
Jag har inget att säga än att komma med lite praise, det är läge för det nu. I vanliga fall har jag rätt svårt för inlägg av typen: "Ah dä ä schysst" men nu har du gjort så många grymma grejjer att jag helt enkelt MÅSTE ge credits where it is due.

Tack. Eller nåt.

Zadrith

Hero
Mycket trevligt!

Du har möjligen inte samlat resten av dessa outhands någonstans eftersom jag uppenbarligen har missat dem?

chrull

Stockholm Kartell
Re: Mycket trevligt!

samma här.
vi kräva hemsida! :gremgrin:

Vitulv

Samlingsinlägg!

Du kan hitta handouts från mig här;

Några brev från Vildhjarta

Ett par kartor som jag skall använda till ett kommande äventyr men som ni andra också kanske kan dra nytta av (med tanke på hur tråkigt det är att rita kartor)

Bilder på ett par rollpersoner som ni kan använda till SLP´s eller något annat kul. (det är aldrig fel att kunna visa bilder på folk som RP möter)

En udda variant av en karta med lite 3D-stämning? Nåja, en basic-DoD6-dungeon. (och nej, spikklubban är inte skalenlig :gremwink: )

Nåja. Det var väl lite prylar som jag har laddat upp. Jag hoppas verkligen inte att Admin spöar mig för att jag belastar servern med filer men hittills har jag inte fått några reprimander.

/Vulf

Vitulv

Blir inget av med det!

Näpp, det blir ingen hemsida för min del. Passagen är för dålig och jag vet inte var jag annars skule lägga upp den. Å andra sidan så kommer många av mina bilder dyka upp i kommande äventyr och moduler som förhoppningsvis kommer att tas emot på någon av de stora hemsidorna. Med lite mylla så tar Medusa emot något. (Medusa är mina hjältar sedan Eremitens hemlighet).

/Vulf

Feuflux

omjonasson.se
www.brinkster.com

enkelt och bra

förutom att de inte tillåter zip-filer på över 1 meg... :gremfrown: