Nekromanti War Drums - limited splatter [DDM}

Lambi

Swordsman
War Drums kastas ut i mars. Jag tänkte skaffa ett par turboninjor från det setet. Det vore jävligt tufft att lira lite out-of-the-box med dom. När man ändå inte har några och ändå skaffar lite, så kan man få lite spänning och massa spelande direkt.

Är det några här som är intresserade? Så man inte bara tar och öppnar allt sitt rakt av som man gjort tidigare. Man kanske tom kan få SF-bokhandeln eller Dragons Lair att vara med på ett hörn. Boosters för en hundring stycket eller ngt iaf.

Preview 7 är ute nu också... combat medic och cleric of moradin. Verkar tuffa båda två. Frågan är vilken/vilka drakar som hoppar in. Måste försöka fixa Large Deep Dragon också från Underdark... hmm *fått drakfeber*

Hawkmoon1

Veteran
jag ska köpa min vanliga låda, så jag kan lätt vara med. Alla som vill ha bosters för 100stycket medela mig så ordnas det.

Har deep dragon + målad figur jag nyss bytt till mig:) nästan ett warband [bild]C:\Documents and Settings\Bijan Ajamlou\Mina dokument\drow1[/bild]

Lambi

Swordsman
Jo jag funderar på att ta ett case eller half-case själv. Blir antagligen billigare om man beställer and stuff. Om folk betalar i förväg till någon limited-gathering så kan ju någon beställa lagom mängd boosters till det.

Vill du byta bort draken sen någon gång så säg till :gremgrin:

alepulp

Veteran
Jag köper alltid ett fullt set rares, två uncommons and 5 commons. Sen köper jag två cases - på så sätt har jag lite trading att göra för två kompletta set. Sen kan det komma sig att jag måste köpa singlar till vissa warbands jag vill köra.