Jag har blivit hemskt förtjust i en del onlineapplikationer. Jag är inte riktigt redo att flytta alla mina viktiga dokument upp i molnet med Google Docs än, men jag använder gladeligen Doodle för att schemalägga spelmöten eller Twiddla för gemensamt ritande... Jag använder dagligen Todoist för att hålla koll på mitt liv.
Men, jag söker nu en webapp jag tycker borde finnas. Helst gratis.
Jag vill kunna göra detaljerade polls. Alltså, med flera frågor. Helst vill jag kunna låta folk rangordna saker inom varje fråga också. Frågorna ska kunna ha olika sorters svar (flerval, enkelval, rangordning...).
Pollsen ska kunna göras privata och anonyma. Det ska gärna kunna finnas flera anonymitetsnivåer - t.ex om jag vill kunna se vilka deltagarna är, men deltagarna ser inte vad övriga deltagare har svarat.
Är det här orimligt?
Finns det, eller ska jag behöva bygga en själv?
Men, jag söker nu en webapp jag tycker borde finnas. Helst gratis.
Jag vill kunna göra detaljerade polls. Alltså, med flera frågor. Helst vill jag kunna låta folk rangordna saker inom varje fråga också. Frågorna ska kunna ha olika sorters svar (flerval, enkelval, rangordning...).
Pollsen ska kunna göras privata och anonyma. Det ska gärna kunna finnas flera anonymitetsnivåer - t.ex om jag vill kunna se vilka deltagarna är, men deltagarna ser inte vad övriga deltagare har svarat.
Är det här orimligt?
Finns det, eller ska jag behöva bygga en själv?