Nekromanti Werewolf minis?!

Jag letar efter snygga werewolf minis till Kings of War. Har hittat följande än så länge som jag kan tänka mig, men det kanske finns något som faller mig bättre i smaken.
Förslag tas tacksamt emot.

Gillar denna bäst hitills.

Tillsammans med denna.

Den här är också sjysst, men jag får med 2 figurer som jag inte kommer använda.

Dessa är möjliga kandidater för den "vanliga" vargformen.

Dessa är också kandidater för den "vanliga vargformen".

tull

Hero
Kul med fler trådar som handlar om minis! Det visar på att intresset växer.

Av bilderna att döma antar jag att det är storleken 25-32 mm du söker? Har du kollat i min samlingstråd om minis, länkarna till de olika företagen där borde vara nyttiga när du söker.

http://www.rollspel.nu/forum/ubbthreads....html#Post744839

Har mycket att göra ikväll men jag lovar att försöka hitta något innan tisdag.

Jag har sökt som en dåre via google på "Werewolf miniatures" och jag har funnit en del, men allt har inte fallit mig i smaken.

Ska fortsätta leta dock så jag kan likna gärna gå igenom dina länkar. Ja omkring 28 mm är vad jag söker.

tull

Hero
Draugen said:
Jag har sökt som en dåre via google på "Werewolf miniatures" och jag har funnit en del, men allt har inte fallit mig i smaken.

Ska fortsätta leta dock så jag kan likna gärna gå igenom dina länkar. Ja omkring 28 mm är vad jag söker.
Reaper har en hel del miniatyrer som iaf är taggade "Werewolf":
http://www.reapermini.com/Miniatures/werewolf

Jag vet inte hur Kings of War fungerar. Behöver du ett tjogg varulvar eller är de någon form av elitsoldater så du bara behöver enstaka?

Edit: Den här är jävligt frän men kanske för stor?

Jag kommer behöva 33 Varulvar för att nå upp till 1500 poäng som är standard storleken poängmässigt för ett vanligt slag.

Jag hade tänkt mixa dem i deras "krigsform" med varulvar i en stor vargform så ungefär 50/50.

Hmm ja den var sjysst! Är den odöd? Om inte, varför hänger pälsen ner så konstigt från armen?

tull

Hero
Draugen said:
Jag kommer behöva 33 Varulvar för att nå upp till 1500 poäng som är standard storleken poängmässigt för ett vanligt slag.

Jag hade tänkt mixa dem i deras "krigsform" med varulvar i en stor vargform så ungefär 50/50.

Hmm ja den var sjysst! Är den odöd? Om inte, varför hänger pälsen ner så konstigt från armen?
Miniatyren heter "Zombie werewolf" så den är ganska odöd. :gremsmile: Vet inte om det är det temat du söker eller om varulvarna är goda i spelet?

Men kolla in länken jag publicerade innan. Reaper har totalt 31 miniatyrer med taggen "Werewolf".

Här är länken till zombie werewolf: http://www.reapermini.com/Miniatures/werewolf/latest/02132

Varulvarna är inte på den goda sidan. De tillhör undead armélistan även om de inte beskrivs som odöda. Jag har nog inte tänkt ha ett odött tema på min armé, utan jag vill ha levande varulvar.

Har kollat in länken. De hade inget som tilltalade mig enormt mkt dessvärre. Jag tror jag funnit de minis som jag ska köra på, men hoppas samtidigt att det kan dyka upp något jag inte stött på tidigare. Man vet ju aldrig!

Kommer nog att köra på dessa i majoritet för att sedan kompletera med några varulvar på två ben.

De passar dessutom rätt bra ihop med dessa