Nekromanti Western!

Ruskigt kul. vem var du förresten, var inte du den som sköt mig i axlarna i början och arresterade mig med handklovar och rep? Jag var fyllbulten med flaska i handen som avslutade hela scenariot med två skott. Det var i alla fall ruskigt kul, jag funderar på att köpa western bara för att det är kul att leka cowboys och indianer.

Darkness can be your friend, but it will always fool you at the end...

Uggluck

Veteran
Jag var den lille på torget som sköt dig med buffel bössan!Men sen blev jag skuten i ryggen!Den lilla!Förresten,Jag va den lilla!Och vilka van?

..::JeThRo::..

Javissta ja! Du sköt först på min kompanjon som slängde sig bakom en husvägg. Sen sköt du mig så jag blev face up. Sen blev du skjuten i magen och fick hjälte gloria. Då kom en satans sheriff ut från dörren som var fem cm ifrån mig och sköt mig på en millimeters avstånd med ett avsågat hagelgevär i axeln. Då blev jag arresterad och handklovad. Sen arresterade samme typ min kompanjon Joe Deville (riddaren någon?). Men jag kravlade till honom och vi knöt upp varandras rep. Sen hade jag två revolvrar så vi fick en varsin. Sen sprang vi över gatan till en hantverkare och lyckades få loss handklovarna. Vid det laget hade det varit ett riktigt blodbad uppe i stan efter att du dött så det var bara en sheriff och en från andra gänget kvar. Sheriffen dog och den som var kvar var han med en arm. Det som händer är att riddaren springer fram och skjuter två skott med sin sista handling i rundan och jag tror han inte träffade med ett av skotten p.g.a. att de träffade den avskjutna armen (som han själv skjutit av med sin winchester). Då sprang jag och sköt med min sista handling två skott. Det första skottet blir med T20 en 20 så ag får slå igen och lägger på 9. Hade jag fått 1 till hade det varit en direkt dödande träff. Jag tror det blir i bröstet. Sen får jag 20 även på det andra skottet och dödar honom.

Slutresultat:

Riddaren+Baron Max Durhal=Last men standing!

Darkness can be your friend, but it will always fool you at the end...

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
En annorlunda upplösning på ett drama. Men man tycker (alltså jag) att det gäng som snabbt tog sig in i staden och la beslag på varsinn häst skulle slagit in bankens bakdörr och snabbt snott åt sig de säckar silver som det hela handlade om, helt enkelt gjorde bort sig en aning???!

Nåja, istället blir allt en jämmerligt blodbad och man kan undra vad de stackars civila krakarna gillade det hela. Undantaget måste ju vara begravningsentreprenören, han måste ju vara hyfsat lycklig. *flin*

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast